توی این تاپیک قصد دارم با کمک فیلمهایی که براتون تهیه کردم، بصورت عملی ساخت یه مرحله ساده از یه بازی فرضی رو توی موتور Unreal و با ابزار UDK آموزش بدم.
رتبه موضوع:
ساخت یک مرحله ساده در UDK
|
10-05-1394، 02:33 ق.ظ
جلسه اول
آشنایی با حالتهای Additive و Subtractive مفهوم Builder Brush اضافه کردن عناصر ایجاد منبع نور در صحنه تعیین مکان عناصر آشنایی با پنجره خصوصیات نماهای مختلف دید پنهان و آشکار کردن Builder Brush وضعیت ویرایش عناصر (Geometry Mode) حجم دادن به وجه جابجایی نقاط تشکیل دهنده عناصر کپی گرفتن از عناصر اندازه گیری عناصر کنترل دستگیره انتقال ساخت Builder Brush با استفاده از ابزار Pen اضافه کردن نقاط تشکیل دهنده به عناصر کم کردن عناصر از هم محاسبه نورپردازی لینک دانلود: UDK01.mp4 حجم فایل: 55.69 مگابایت زمان: 00:15:43 تشکر شده توسط: mohammadjavad , YN97
10-05-1394، 02:35 ق.ظ
جلسه دوم
ساخت سقف اتاق اضافه کردن نقاط به روش حجم دهی مخروطی کردن سقف قسمت غربی اتاق اضافه کردن حجم LightmassImportance لینک دانلود: UDK02.mp4 حجم فایل: 45.17 مگابایت زمان: 00:11:36 تشکر شده توسط: mohammadjavad , YN97
10-05-1394، 02:37 ق.ظ
جلسه سوم
مفهوم ماده و بافت آشنایی با پنجره Content Browser اختصاص ماده به عناصر تنظیم بافت برروی عناصر انتخاب عناصر مجاور جستجو درون Content Browser درک تفاوت ماده و بافت لینک دانلود: UDK03.mp4 حجم فایل: 78.05 مگابایت زمان: 00:17:28 تشکر شده توسط: mohammadjavad , YN97
10-05-1394، 02:40 ق.ظ
جلسه چهارم
خالی کردن فضای لازم برای حرکت در اختصاص ماده به سطوح جدید افزودن StaticMesh بصورت شئ تعاملی (InterpActor) تنظیم برخورد (Collision) افزودن ماشه (Trigger) تنظیم ماشه برای تشخیص نزدیک شدن به در آشنایی با Kismet آشنایی با Matinee اختصاص متحرک سازی ساخته شده با Matinee به ماشه تعریف متحرک سازی در درون محیط Matinee مفهوم KillZ و نحوه تنظیم آن تعریف موقعیت شروع بازی (PlayerStart) لینک دانلود: UDK04.mp4 حجم فایل: 74.49 مگابایت زمان: 00:20:43 تشکر شده توسط: mohammadjavad , YN97
10-05-1394، 02:42 ق.ظ
جلسه پنجم
اضافه کردن صدا به در متحرک درج توضیحات برای عناصر در Kismet درج توضیحات کلی برای گروهی از عناصر در Kismet لینک دانلود: UDK05.mp4 حجم فایل: 68.27 مگابایت زمان: 00:10:30 تشکر شده توسط: mohammadjavad , YN97
10-05-1394، 02:44 ق.ظ
جلسه ششم
کار با Static Mesh برای پرکردن و تزئین صحنه مفهوم Static Mesh مفهوم عناصر دوطرفه (Two Sided) لینک دانلود: UDK06.mp4 حجم فایل: 79.20 مگابایت زمان: 00:16:16 تشکر شده توسط: mohammadjavad , YN97
10-05-1394، 02:46 ق.ظ
جلسه هفتم
استفاده از StaticMesh برای تولید نور ساخت فضای جلوه های Post Process تنظیمات Post Process ایجاد تاری دید (Depth Of Field) اغراق در نور (Bloom) تغییر رنگ بندی محیط تنظیم زمان اجرای جلوه Post Process اولویت جلوه های Post Process لینک دانلود: UDK07.mp4 حجم فایل: 57.80 مگابایت زمان: 00:14:51 تشکر شده توسط: mohammadjavad , YN97
10-05-1394، 02:47 ق.ظ
جلسه هشتم
انتساب همزمان دو عمل به یک رویداد توضیح رویداد Used برای Trigger منبع نور با قابلیت روشن و خاموش شدن (Toggleable Light) روشن و خاموش کردن نور Trigger قابل هدف گیری تعریف متغیر با نام دلخواه در Kismet اشاره به متغیر حاوی نام در Kismet مقداردهی به متغیر مقایسه متغیر استفاده از شرط برای کنترل پخش انیمیشن لینک دانلود: UDK08.mp4 حجم فایل: 95.51 مگابایت زمان: 00:20:56 تشکر شده توسط: هادی2020 , mohammadjavad , YN97
|
|
کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان