10-05-1394، 02:30 ق.ظ
10-05-1394، 02:33 ق.ظ
جلسه اول
آشنایی با حالتهای Additive و Subtractive
مفهوم Builder Brush
اضافه کردن عناصر
ایجاد منبع نور در صحنه
تعیین مکان عناصر
آشنایی با پنجره خصوصیات
نماهای مختلف دید
پنهان و آشکار کردن Builder Brush
وضعیت ویرایش عناصر (Geometry Mode)
حجم دادن به وجه
جابجایی نقاط تشکیل دهنده عناصر
کپی گرفتن از عناصر
اندازه گیری عناصر
کنترل دستگیره انتقال
ساخت Builder Brush با استفاده از ابزار Pen
اضافه کردن نقاط تشکیل دهنده به عناصر
کم کردن عناصر از هم
محاسبه نورپردازی
لینک دانلود: UDK01.mp4
حجم فایل: 55.69 مگابایت
زمان: 00:15:43
آشنایی با حالتهای Additive و Subtractive
مفهوم Builder Brush
اضافه کردن عناصر
ایجاد منبع نور در صحنه
تعیین مکان عناصر
آشنایی با پنجره خصوصیات
نماهای مختلف دید
پنهان و آشکار کردن Builder Brush
وضعیت ویرایش عناصر (Geometry Mode)
حجم دادن به وجه
جابجایی نقاط تشکیل دهنده عناصر
کپی گرفتن از عناصر
اندازه گیری عناصر
کنترل دستگیره انتقال
ساخت Builder Brush با استفاده از ابزار Pen
اضافه کردن نقاط تشکیل دهنده به عناصر
کم کردن عناصر از هم
محاسبه نورپردازی
لینک دانلود: UDK01.mp4
حجم فایل: 55.69 مگابایت
زمان: 00:15:43
10-05-1394، 02:35 ق.ظ
جلسه دوم
ساخت سقف اتاق
اضافه کردن نقاط به روش حجم دهی
مخروطی کردن سقف قسمت غربی اتاق
اضافه کردن حجم LightmassImportance
لینک دانلود: UDK02.mp4
حجم فایل: 45.17 مگابایت
زمان: 00:11:36
ساخت سقف اتاق
اضافه کردن نقاط به روش حجم دهی
مخروطی کردن سقف قسمت غربی اتاق
اضافه کردن حجم LightmassImportance
لینک دانلود: UDK02.mp4
حجم فایل: 45.17 مگابایت
زمان: 00:11:36
10-05-1394، 02:37 ق.ظ
جلسه سوم
مفهوم ماده و بافت
آشنایی با پنجره Content Browser
اختصاص ماده به عناصر
تنظیم بافت برروی عناصر
انتخاب عناصر مجاور
جستجو درون Content Browser
درک تفاوت ماده و بافت
لینک دانلود: UDK03.mp4
حجم فایل: 78.05 مگابایت
زمان: 00:17:28
مفهوم ماده و بافت
آشنایی با پنجره Content Browser
اختصاص ماده به عناصر
تنظیم بافت برروی عناصر
انتخاب عناصر مجاور
جستجو درون Content Browser
درک تفاوت ماده و بافت
لینک دانلود: UDK03.mp4
حجم فایل: 78.05 مگابایت
زمان: 00:17:28
10-05-1394، 02:40 ق.ظ
جلسه چهارم
خالی کردن فضای لازم برای حرکت در
اختصاص ماده به سطوح جدید
افزودن StaticMesh بصورت شئ تعاملی (InterpActor)
تنظیم برخورد (Collision)
افزودن ماشه (Trigger)
تنظیم ماشه برای تشخیص نزدیک شدن به در
آشنایی با Kismet
آشنایی با Matinee
اختصاص متحرک سازی ساخته شده با Matinee به ماشه
تعریف متحرک سازی در درون محیط Matinee
مفهوم KillZ و نحوه تنظیم آن
تعریف موقعیت شروع بازی (PlayerStart)
لینک دانلود: UDK04.mp4
حجم فایل: 74.49 مگابایت
زمان: 00:20:43
خالی کردن فضای لازم برای حرکت در
اختصاص ماده به سطوح جدید
افزودن StaticMesh بصورت شئ تعاملی (InterpActor)
تنظیم برخورد (Collision)
افزودن ماشه (Trigger)
تنظیم ماشه برای تشخیص نزدیک شدن به در
آشنایی با Kismet
آشنایی با Matinee
اختصاص متحرک سازی ساخته شده با Matinee به ماشه
تعریف متحرک سازی در درون محیط Matinee
مفهوم KillZ و نحوه تنظیم آن
تعریف موقعیت شروع بازی (PlayerStart)
لینک دانلود: UDK04.mp4
حجم فایل: 74.49 مگابایت
زمان: 00:20:43
10-05-1394، 02:42 ق.ظ
جلسه پنجم
اضافه کردن صدا به در متحرک
درج توضیحات برای عناصر در Kismet
درج توضیحات کلی برای گروهی از عناصر در Kismet
لینک دانلود: UDK05.mp4
حجم فایل: 68.27 مگابایت
زمان: 00:10:30
اضافه کردن صدا به در متحرک
درج توضیحات برای عناصر در Kismet
درج توضیحات کلی برای گروهی از عناصر در Kismet
لینک دانلود: UDK05.mp4
حجم فایل: 68.27 مگابایت
زمان: 00:10:30
10-05-1394، 02:44 ق.ظ
جلسه ششم
کار با Static Mesh برای پرکردن و تزئین صحنه
مفهوم Static Mesh
مفهوم عناصر دوطرفه (Two Sided)
لینک دانلود: UDK06.mp4
حجم فایل: 79.20 مگابایت
زمان: 00:16:16
کار با Static Mesh برای پرکردن و تزئین صحنه
مفهوم Static Mesh
مفهوم عناصر دوطرفه (Two Sided)
لینک دانلود: UDK06.mp4
حجم فایل: 79.20 مگابایت
زمان: 00:16:16
10-05-1394، 02:46 ق.ظ
جلسه هفتم
استفاده از StaticMesh برای تولید نور
ساخت فضای جلوه های Post Process
تنظیمات Post Process
ایجاد تاری دید (Depth Of Field)
اغراق در نور (Bloom)
تغییر رنگ بندی محیط
تنظیم زمان اجرای جلوه Post Process
اولویت جلوه های Post Process
لینک دانلود: UDK07.mp4
حجم فایل: 57.80 مگابایت
زمان: 00:14:51
استفاده از StaticMesh برای تولید نور
ساخت فضای جلوه های Post Process
تنظیمات Post Process
ایجاد تاری دید (Depth Of Field)
اغراق در نور (Bloom)
تغییر رنگ بندی محیط
تنظیم زمان اجرای جلوه Post Process
اولویت جلوه های Post Process
لینک دانلود: UDK07.mp4
حجم فایل: 57.80 مگابایت
زمان: 00:14:51
10-05-1394، 02:47 ق.ظ
جلسه هشتم
انتساب همزمان دو عمل به یک رویداد
توضیح رویداد Used برای Trigger
منبع نور با قابلیت روشن و خاموش شدن (Toggleable Light)
روشن و خاموش کردن نور
Trigger قابل هدف گیری
تعریف متغیر با نام دلخواه در Kismet
اشاره به متغیر حاوی نام در Kismet
مقداردهی به متغیر
مقایسه متغیر
استفاده از شرط برای کنترل پخش انیمیشن
لینک دانلود: UDK08.mp4
حجم فایل: 95.51 مگابایت
زمان: 00:20:56
انتساب همزمان دو عمل به یک رویداد
توضیح رویداد Used برای Trigger
منبع نور با قابلیت روشن و خاموش شدن (Toggleable Light)
روشن و خاموش کردن نور
Trigger قابل هدف گیری
تعریف متغیر با نام دلخواه در Kismet
اشاره به متغیر حاوی نام در Kismet
مقداردهی به متغیر
مقایسه متغیر
استفاده از شرط برای کنترل پخش انیمیشن
لینک دانلود: UDK08.mp4
حجم فایل: 95.51 مگابایت
زمان: 00:20:56