سلام
من از یک منوی ترکیبی navbar- inverse بوت استرپ با DropDown برای وب سایتم استفاده کردم ولی با هاش دچار این مشکلات زیر شدم لطفا راهنمایی می فرمایید چه جوریمشکل را حل کنم :
1) اگر فایل bootstrap.rtl.min.js را اضافه کنم قسمت DropDown کلا از کار می افته و وقتی غیرفغالش می کنم درست میشه .چه جوری تنظیمش کنم که با اضافه کردن این فایل منو dropdown از کارنیفته؟
2) وقتی فایل bootstrap.rtl.min.js را غیرفعال می کنم منو dropdown فعال میشه ولی توی حالت ریسپانسیو منوهاش و زیر منوهاش بهم میریزه و نمیشه باهاش کار کردم (شکل زیر) .چه جوری درستش کنم؟
این هم سورس کد :
لطفا راهنمایی می کنید.کلافه ام کرده هرچه تلاش می کنم درست نمیشه.
من از یک منوی ترکیبی navbar- inverse بوت استرپ با DropDown برای وب سایتم استفاده کردم ولی با هاش دچار این مشکلات زیر شدم لطفا راهنمایی می فرمایید چه جوریمشکل را حل کنم :
1) اگر فایل bootstrap.rtl.min.js را اضافه کنم قسمت DropDown کلا از کار می افته و وقتی غیرفغالش می کنم درست میشه .چه جوری تنظیمش کنم که با اضافه کردن این فایل منو dropdown از کارنیفته؟
2) وقتی فایل bootstrap.rtl.min.js را غیرفعال می کنم منو dropdown فعال میشه ولی توی حالت ریسپانسیو منوهاش و زیر منوهاش بهم میریزه و نمیشه باهاش کار کردم (شکل زیر) .چه جوری درستش کنم؟
این هم سورس کد :
<!DOCTYPE > <html > <head> <meta charset="utf-8" /> <link rel="icon" type="image/x-icon" href="images/faveicon.ico"/> <title>Pasargad Here</title> <meta name="viewport" content="width=device-width,initial-scale=1.0"> <link rel="stylesheet" href="css/bootstrap.min.css" media="all"/> <link rel="stylesheet" href="css/bootstrap.rtl.min.css" media="all" /> <link rel="stylesheet" href="css/font-awesome.min.css" media="all" /> <link rel="stylesheet" href="css/mainstyle.css" media="all" /> <!--<script src="https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.12.0/jquery.min.js"></script>--> <script src="js/jquery-1.12.0.js"></script> <script src="js/bootstrap.min.js"></script> <!--<script src="js/bootstrap.rtl.min.js"></script>--> </head> <body> <div class="page"> <nav id="header" class="navbar navbar-inverse navbar-fixed-top"> <div class="container"> <div class="navbar-header"> <button type="button" class="navbar-toggle collapsed" data-toggle="collapse" data-target="#navbar" aria-expanded="false" aria-controls="navbar"> <span class="sr-only">Toggle navigation</span> <span class="icon-bar"></span> <span class="icon-bar"></span> <span class="icon-bar"></span> </button> <a class="navbar-brand" href="#">اینجا پاسارگاد</a> </div> <div id="navbar" class="collapse navbar-collapse"> <ul class="nav navbar-nav"> <li id="map-link"><a href="#">گالری</a></li> <li class="dropdown"> <a href="#" class="dropdown-toggle" data-toggle="dropdown" role="button" aria-expanded="false">درباره ما<span class="caret"></span></a> <ul id="submenu " class="dropdown-menu" role="menu"> <li><a href="#">ایده اولیه</a><li> <li><a href="#">درباره ما</a><li> <li><a href="#">اهداف ما</a><li> <li><a href="#">مجوزها</a><li> <li><a href="#">حرف آخر</a><li> </ul> </li> <li id="list-link"><a href="#">تماس باما</a></li> <li id="more-link"><a href="#">مجوزها</a></li> <li id="locate-link"><a href="#">همکاران</a></li> <li id="more-link"><a href="#">ثبت نام</a></li> <li id="more-link"><a href="#">ورود</a></li> </ul> </div> </div> </nav><!-- /#mynavbar --> </div><!--/.container-fluid --> </nav><!-- /.nav --> <section class="mycontent"></section><!-- EndOfSection --> </div><!-- /.page --> </body> </html>
لطفا راهنمایی می کنید.کلافه ام کرده هرچه تلاش می کنم درست نمیشه.