faryalsarkhani
13-05-1395، 10:30 ق.ظ
فروشگاه ساز دیجی کالا
شما به دنبال کالا و محصولی هستید که از اینترنت و از طریق فروشگاه ساز های موجود در آنجا تهیه کنید و در عین حال می خواهید به خریدی که می کنید اطمینان داشته باشید و کاملا آسوده خاطر باشید که محصول موردنظرتان در کمترین زمان ممکن به دست تان خواهد رسید، مسلما فروشگاه ساز دیجی کالا یکی از سایت هایی خواهد بود که به آنجا مراجعه خواهید کرد. سایت موفق دیجی کالا در حطیه کاری فروشگاه سازی توانسته در سایت الکسا رتبه ۶۸۱ را به خود اختصاص بدهد و همچنین توانسته اعتماد و توجه مشتری و بازدیدکنندگان اینترنتی را به خودش جلب کند و مبدل به پرفروش ترین فروشگاه ساز ایران شود. ولی احتمالا برای شما هم این پرسش ها پیش آمده که:
چرا فروشگاه ساز دیجی کالا به موفقیت رسیده است؟
چگونه یک فروشگاه ساز همانند دیجی کالا طراحی کنیم؟
فروشگاه ساز دیجی کالا بوسیله چه افرادی اجرایی و عملیاتی شده است؟
فروشگاه ساز دیجی کالا برای استفاده کدام شغل مناسب است؟
به وجود آوردن فروشگاه سازی همانند دیجی کالا چه مشخصات و توانایی هایی را مقابل ما قرار می دهد؟
برای اینکه به پاسخ این پرسشها کمی نزدیک شوید و اطلاعاتی درباره فروشگاه ساز دیجی کالا حاصل کنید، با فروشگاه ساز پرتال ساز همراه باشید…
فروشگاه ساز دیجی کالا بوسیله چه افرادی اجرایی و عملیاتی شده است؟
سایت دیجی کالا با سی ام اس ویژه و بوسیله زبان برنامه نویسی asp. net طراحی و عملیاتی شده، اکیب طراحی این سایت در خود دیجی کالا مشغول به کار هستند و از پشتیبانی قوی ای سود می جویند. ولی این امکانات دلیلی بر نداشتن فروشگاه سازی همانند آن توسط سایرین نمی باشد، تیم فروشگاه ساز شرکت پرتال ساز موفق شده قالب های کاملا شبیه و یکسان با این سایت را تولید نماید و از آن حمایت کند، این قالب ها افزون بر سی ام اس های خاص، با سیستم مدیریت محتوای جوملا هم سازگاری لازم را دارد و به آسانی با آن مدیریت انجام می گردد و اجناس فروشگاهی و سرویس هایتان را در آنجا به معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهید. شکل ظاهری و امکانات این قالب طراحی شده توسط پرتال ساز همانند سایت دیجی کالا است و مجهز به تمام قابلیت های برای شخصی سازی برای فروشگاه ساز شما می باشد.
فروشگاه ساز دیجی کالا برای استفاده کدام شغل مناسب است؟
برای رسیدن به پاسخی روش به منظور این پرسش بایست سایت هایی را بررسی کنیم که با پایه و شالوده فروشگاه ساز در فضای اینترنت مشغول به کار هستند و اکثرا در جهت فعالیت کسانی که تمایل دارند به حیطه تجارت الکترونیک، سایت فروشگاهی و فروش اینترنتی کالاها و سرویس های خدمات دهی اینترنتی وارد شود مناسب است.
توانایی ها و خصیصه های فروشگاه سازی نظیر دیجی کالا چیست؟
اگر به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید مشاهده خواهید کرد که اجناس موجود در آنجا به طور مرتب دسته بندی شده اند و این نحوه دسته بندی سرچ را برای بازدیدکننده ها خیلی آسان نموده و بازدیدکنندگان را با کمترین زمان ممکن به کالای موردنظرشان راهنمایی می کند.
منظم خاص در دسته بندی اجناس فروشگاه ساز
منظم خاص در دسته بندی اجناس در این سایت بر پایه اصل کاربر پسندی لحاظ شده و کاربر می تواند با کمترین وقت پارامترهای موردنظرش را برای گزینش کالاهای دلخواه اش به کار بندد و در با فهرستی از انتخاب های پیشنهادی مواجه گردد که کار انتخاب را برای او آسان تر می کند.
مقایسه اجناس با نمونه های همانند فروشگاه ساز
در سایت همانندسازی شده دیجی کالا این امکان وجود دارد که شما لیستی از اجناس مورد نظرتان را انتخاب کنید و بعد از آن شروع به مقایسه آنها با یکدیگر نمایید این مقایسه به حدی تخصصی است که به شما امکان بررسی دقیق و موشکافه هر محصول را می دهد با این کار شما با نکته های قوت و ضعف هر محصولی به صورت تخصصی آشنا می شوید و آنها را در خریدی که انجام خواهید داد لحاظ می کنید. افزون بر این در فروشگاه ساز همانندسازی شده دیجی کالا تخفیف های مخصوصی نیز تعبیه شده که برای خریدهای مشتری ها داده می شود و تجربه خرید از سایت را دو چندان می کند.
فروشگاه ساز ریسپانسیو
فروشگاه ساز ریسپانسیو (فروشگاه ساز پاسخگو = فروشگاه ساز برای دستگاه های تلفن همراه و تبلت و غیره) در حال حاضر به یکی از اصلی ترین لازمه ها در طراحی سایت و فروشگاه ساز بدل گشته و با توجه به اینکه حدود ۷۰ درصد گردش ها و جستجوها در فضای اینترنت به وسیله تلفنهای همراه هوشمند و تبلتها انجام می شود، شما با دارا بودن یک سایت هماهنگ با تلفن های همراه، به بازدیدکنندگان تان این قابلیت را میدهید که در هر زمان و مکانی با به کارگیری از تبلت و یا موبایلشان وارد سایت شما شوند و فرآیند خرید را به آسانی دربه سیله آنها انجام دهند، ریسپانسیو بودن سایت ها افزون بر بازدیدکنندگان در جهت بهینه سازی موتورهای جستجو هم پراهمیت می باشد و به تازگی به یکی از شاخصه های رنکینگ سایتها در نتیجه های جستجو تبدیل گشته است.
دلایل موفق بودن فروشگاه ساز دیجی کالا
در زیر نگاهی به برخی از دلایلی که موجب موفقیت این اکیب طراحی در حطیه تجارت الکترونیکی و فروش اینترنتی شده می اندازیم:
جلب اعتماد مشتری به سمت فروشگاه ساز
جلب اعتماد مشتری در فضای همگانی اینترنت حرف اول را می زند و یکی از دلایل کلی موفقیت سایت دیجی کالا به دست آوردن اعتماد مشتری هایی است که از این سایت خرید می کنند و یا به تازگی به خریدان و مشتری های این سایت پیوسته اند، از آنجایی که در حال حاضر کلاهبرداری های اینترنتی بیشتر از قبل شده و شاید بهتر آن است که گفته شود کلاهبرداری به سمت اینترنت کشیده شده، پیدا کردن فروشگاه ساز مورد اعتمادی که بتواند اعتماد مشتری ها را جلب کند دشوار است اما فروشگاه ساز دیجی کالا این پروسه را با موفقیت پشت سر گذاشته و توانسته خیلی از مشتری ها را با اعتمادسازی های واقعی در فروشگاه سازش نگه دارد.
داده های کامل و همه جانبه از هر محصول فروشگاه ساز
این سایت داده های مناسب و کاملی در باره اجناس در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد و از مهارت بازاریابی محتوا در فروشگاه ساز فروشگاهی خود به بهترین نحوی سود جسته است. مشتری ها به راحتی می توانند دسترسی کاملی به داده های جامع هر محصول داشته باشند و ریز و درشت مطالب آن محصول را مطالعه کنند و سپس به خرید اقدام کنند.
قیمت های مناسب و رقابتی فروشگاه ساز
غالبا قیمت کالاهای این فروشگاه ساز به صورت رقابتی بر روی محصولات زده می شود و در خیلی از موارد کمتر از قیمت های موجود در بازار می باشد. در ضمن با قیمت پایین، معمولا این محصولات دارای ضمانت نیز می باشند.
پشتیبانی فروشگاه ساز دیجی کالا
تحویل کالا در کمترین زمان ممکن (فعلا در تهران و در شهرستان ها با پست سفارشی در عرض کمتر از سه روز) و گارانتی کالاهای موجود در فروشگاه با فرصت یک هفته ای برای عوض کردن محصول و پاسخگویی به مشتری ها منجربه جذب هرچه بیشتر مشتری های ثابت این فروشگاه ساز شده و به مشتری های تازه هم فرصت و اشتیاق خرید و جزء مشتری ها بودن را داده است.
فروشگاه ساز دیجی کالا برای استفاده چه کسانی مناسب است؟
پاسخی صریح و روشن به این سوال اینگونه است که برای همه مناسب است چرا که هر کسی با هر سلیقه و تصوری می تواند محصولات دلخواهش را در این فروشگاه ساز ها تهیه کنید و نسبت به خرید آن اقدام نماید. خیلی ها فکر می کنند که این گونه فروشگاه ها تنها برای فروش محصولات دیجیتال و موبایل مناسب است و برای سایر فعالیت ها مناسب نمی باشد، ولی این تصوری اشتباه است و این گونه از فروشگاه ساز ها به منظور استفاده همه سایت ها مناسب است و می توان به اسانی هر کالا و سرویسی را بوسیله آنها معرفی کرد و به فروش رساند.
مدیریت این فروشگاه سازها بسیار قدرتمند بوده و امتیاز های زیادی برای مدیران آن دارد.