تالار گفتمان nCIS.ir

نسخه‌ی کامل: نحوه انتخاب مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
[عکس: Office-furniture-and-interior-decoration-8.jpg]

مبلمان اداری می تواند نقش بسیار مهمی در بالا بردن میزان کیفیت دکوراسیون داخلی هر مکان اداری داشته باشد. این روزها بر خلاف گذشته موضوع مبلمان مکان های اداری بیشتر از قبل مورد توجه قررا گرفته و شاهد هستیم هر روز در این زمینه طرح های گوناگونی ارائه می شود. مخصوصا با افزایش بخش های خصوصی در سطح جامعه می توان به نوعی جرقه این کار را از انها دانست که با دیزاین هیا متفاوت و بسیار شیک اداری در واقع انگیزیه ای شدند تا ارگان های دولتی نیز به فکر این مساله بیافتند و تغییر و تحولات عظیمی در نوع دکوراسیون و مبلمان اداری خود دهند.
این روزها در بازار کسب و کار عوامل مخلفی دست در دست هم داده اند تا باعث شکل گیری موفقیت یک ارگان و یا مجموعه شوند. یکی از این عوامل قطعا نوع دکوراسیون داخلی و طراحی است که برای محیط مورد نظرتان در نظر گرفته اید.مبلمان اداری نیز بخشی از این پروسه طراحی و دیزاین محیط مورد نظر شما می باشد و شما می تاوانید با انتخابی صحیح و به جا سطح کیفی محیط خود را بسیار بالاتر ببرید.

[عکس: Office-furniture-and-interior-decoration-6-500x313.jpg]


نوع رنگ انتخابی و شکل و اندازه مبلمانی که انتخاب می کنید و مواردی از این قبیل می تواند بسیار تایین کننده باشد. خوب در این بخش می خواهیم برای شما به ذکر چند نکته مهم بپردازیم که با رعایت و در نظر گرفتن این موارد می توانید در نهایت دست به انتخاب صحیح تری برای مبلمان اداری مکان مورد نظرتان بزنید. با ما همراه باشید:

[عکس: Office-furniture-and-interior-decoration-1-500x229.jpg]


1-شما قبل از اینکه بخواهید اقدام به تهیه مبلمان مورد نظرتان نمایید باید از نیازها و همچنین ظرفیت های موجود در محیط خود مطلع شوید. اینکه واقعا محیط اداری مد نظر شما چه نیازهایی دارد و از چه میزان فضا برخوردار است همه این موارد می تواند در انتخاب محصولی مناسب تر به شما کمک نماید.

۲-قطعا میزان فضایی که در اختیار دارید می تواند مهمترین نقش را تایین نهایی نوع مبلمان اداری شما ایفا کند . نمی توان برای فضاهای کوچک از مبلمان های بزرگ استفاده نمود. پس لطفا در هنگام خرید به این نکته توجه لازم را داشته باشید.


[عکس: Office-furniture-and-interior-decoration-2-500x321.jpg]


3-اما مساله بعدی که باید بدان بسیار توجه نمود این است که نوع رنگ و شکل ظاهری مبلمان اداری شما باید با نوع فعالیت و محیط مورد نظرتان همخوانی لازم را داشته باشد . مخصوصا در اداره جاتی که از یک رنگ سازمانی خاصی استفاده می کنند چه بهتر که مبلمان انتخاب شده در جهت همان رنگ سازمانی باشد.
اما در این بخش چند نکته مهم را عنوان خواهیم کرد که با رعایت انها شما می توانید شکل و ظاهر مناسب تری به مبلمان اداری خود دهید:


[عکس: Office-furniture-and-interior-decoration-3-500x334.jpg]


1-رعایت نظم همیشه و همه جا باعث زیباتر شدن محیط شما خواهد شد . این قاعده نیز برای محیط های اداری وجود داشته و شما می توانید با رعایت نظم در میز اداری خود نما و شکل مناسبی به محیط دهید. مثلا بروی میز کاریتان نباید اجازه دهید تا وسایل شخصی با وسایل کاری شما در یک جا قرار گیرد.


[عکس: Office-furniture-and-interior-decoration-4-500x333.jpg]


2-در تزیین اتاق کار خود از پوسترها و تصاویر مرتبط با کارتان استفاده نمایید.

۳-برای رسیدن به بهترین طرح و طراحی در مبلمان اداری خود سعی کنید تا از یک متخصص و کارشناس طراحی دکوراسیون داخلی استفاده نمایید.


[عکس: Office-furniture-and-interior-decoration-7-500x283.jpg]


طراحی مبلمان داخلی اداری


[عکس: Office-furniture-and-interior-decoration-5-500x500.jpg]



منبع : طراحی دکوراسیون داخلی