امیر قمصری 2015-02-28
لطفا ابتدا دقت بفرمایید : افزایش رنک نه افزایش پیج رنک !
بعد از چند وقتی که فرصت نداشتم در خدمت شما دوستان عزیز باشم امروز با یک مقاله بسیار مهم ، سایت را بروز می کنم.حتما این مقاله را با دقت بخوانید و به دوستان خود نیز در مورد خرید بک لینک (حتی بک لینک های کاملا اصولی) تذکر دهید.
“بررسی anchor text بیش از حد بهینه شده”.
این حرف غلط است.
به این عکس نگاه کنید:
آنچه که مشاهده میکنید، تفکیک anchor text برای یک سایت تایید شده در الگوریتم پنگوئن یعنی cabbagesoup-diet.com است،
در حال حاضر این سایت رتبه یک را برای کلمه کلیدی “cabbage soup diet” داراست.
با محاسبات من، 65% از anchor text آنها شامل تغییرات کوچیکی در cabbage soup diet – و 30% از anchor text نیز با انطباق کامل همراه است.
چطور چنین چیزی ممکن است؟ مگر پنگوئن در مورد anchor text نیست؟
جواب منفی است.
پنگوئن در مورد trust (اعتماد) است و افزایش اعتماد به سایت بی شک مهم ترین تاثیر در افزایش رنک و بهبود نگاه گوگل به سایت هاست.
سئوکاران به دلیل پستی از MicroSiteMasters.com مجبور شدند بپذیرند که anchor text تمام الگوریتم پنگوئن گوگل است.
اما سئوکاران بعد از مقایسهی سایتهایی که توسط الگوریتم مجازات شده بودند با سایتهایی که از این اثر محفوظ ماندهاند، به این نتیجه رسیدند که:
“… وقتی به هر سایتی که تحت مجازات الگوریتم پنگوئن قرار گرفته است به طور جداگانه نگاه کنیم، میبینیم که یک “کلمهی کلیدی پولی” را به عنوان anchor text برای بیش از 60% از لینکهای ورودی اش ثبت کرده است”
به عبارت دیگر، علت اینکه تحت مجازات پنگوئن قرار گرفتید، حتماً به کارگیری anchor text بیش از حد بهینه شده است.
در جامعهی سئو، همهی افراد موافقاند که پنگوئن فقط در مورد anchor text است. و بنابراین استراتژی سئوی خود را به نحوی تغییر دادند که ” anchor text را تغییر بدهید” را شامل شود.
ولی آنها از نقل قولی از همان مقاله غافل شدند که باعث شگفتی من شد:
“دارا بودن بیش از 60% از anchor text ی که کلمهی کلیدی پولی باشد، ضمانتی برای این نیست که سایت شما تحت تأثیر مجازاتها قرار بگیرد “
اگر من الآن جای شما بودم می پرسیدم ، امیر قمصری ; کلمه کلیدی پولی یعنی چه؟
امیر قمصری : وقتی شما به یک شخص یا سایت هزینه ای می دهید تا برای شما بک لینک بسازد ، او شروع می کند به ساخت anchor text های کاملا مشابه اما با حالت های مختلف ، تا بتواند سایت شما را در آن کلمه خاص بالا بیاورد.مثلا اگر شما می خواهید در سوغات شیراز به رتبه اول گوگل بیایید و می خواهید از بک لینک برای افزایش رتبه استفاده کنید ، آن سایت یا فرد که پول گرفته است با استفاده از همین کلمه سوغات شیراز بدون تغییر صده ها بک لینک می سازد و اینجاست که الگوریتم پنگوئن مشکوک می شود !!!
چطور ناگهان ده ها بک لینک با بهترین وضعیت ساخته شده است و … !
برگردیم سر بحث خودمون : بالاخره چی شد!؟
پنگوئن بالاخره در مورد anchor text هست یا نه. هر دو که نمیتواند درست باشد.
و هنگامی که من به تحلیل غیر رسمی خودم از سایتهایی که تحت مجازات پنگوئن قرار گرفتهاند در مقایسه با سایتهایی که تحت این تأثیر نبودهاند می پردازم، میبینم که تنها یک چیز وجود دارد که باعث میشود این دو با هم فرق داشته باشند: (حدس بزنید)
.
.
.
.
اعتماد و دیگر هیچ.
تنها من نیستم که در مورد trust (اعتماد) تأکید دارم.
به عبارت دیگر، trust نه تنها به شما کمک میکند تا سایتتان را در مقابل آپدیت های گوگل مقاوم تر کنید، بلکه علاوه بر آن به شما کمک میکند تا رنکینگ بهتری را در بالاترین موقعیت به دست آورید.
حالا متوجه شدید؟
اما کمی در مورد سئوی منفی !
سئوی منفی = LOL
هیچ شکی نیست که trust فاکتوری است که سایتتان را از آسیبهای گوگل و آپدیتهای بعدی مصون نگه میدارد.
اما دلیل دیگری برای بررسی اعتماد گوگل به سایت شما وجود دارد که سئوی منفی نام دارد.
این روزها حرفهای زیادی در مورد سئوی منفی هست، ولی روی همرفته خیلی مهم نمی باشد.
چرا؟
چون همانطور که قبلاً هم گفته ام ( و ممکن است شما بخواهید آن را در آینده مد نظر داشته باشید):
“گوگل سایتهایی مورد اعتمادش را مجازات نمیکند”
اخیراً یکی از رقیب هایم با 50،000 + کامنت سایتم را مورد حمله قرار داد
میدانید بعد چه اتفاقی افتاد؟
هیچی. من حتی تکان هم نخوردم.
چرا؟
چون گوگل به سایت نیوسئو اعتماد دارد و می داند که من هرگز کاری برای دور زدن گوگل انجام نمیدهم.
با توجه به آنچه گفتیم، زمان آن رسیده است که مقداری اعتماد برای سایت خودتان کسب کنید.
در مقاله بعد به آموزش گام به گام کسب اعتبار همیشگی در گوگل خواهم پرداخت.لطفا کمی برای مشاهده مقاله آموزش افزایش رنک در گوگل برای همیشه صبر کنید …
منبع : نیو سئو
لطفا ابتدا دقت بفرمایید : افزایش رنک نه افزایش پیج رنک !
بعد از چند وقتی که فرصت نداشتم در خدمت شما دوستان عزیز باشم امروز با یک مقاله بسیار مهم ، سایت را بروز می کنم.حتما این مقاله را با دقت بخوانید و به دوستان خود نیز در مورد خرید بک لینک (حتی بک لینک های کاملا اصولی) تذکر دهید.
- این مقاله ترجمه ای از یک مقاله معتبر و افزودن نتایج تحلیلی و تجربی بنده به آن است.
“بررسی anchor text بیش از حد بهینه شده”.
این حرف غلط است.
به این عکس نگاه کنید:
آنچه که مشاهده میکنید، تفکیک anchor text برای یک سایت تایید شده در الگوریتم پنگوئن یعنی cabbagesoup-diet.com است،
در حال حاضر این سایت رتبه یک را برای کلمه کلیدی “cabbage soup diet” داراست.
با محاسبات من، 65% از anchor text آنها شامل تغییرات کوچیکی در cabbage soup diet – و 30% از anchor text نیز با انطباق کامل همراه است.
چطور چنین چیزی ممکن است؟ مگر پنگوئن در مورد anchor text نیست؟
جواب منفی است.
پنگوئن در مورد trust (اعتماد) است و افزایش اعتماد به سایت بی شک مهم ترین تاثیر در افزایش رنک و بهبود نگاه گوگل به سایت هاست.
سئوکاران به دلیل پستی از MicroSiteMasters.com مجبور شدند بپذیرند که anchor text تمام الگوریتم پنگوئن گوگل است.
اما سئوکاران بعد از مقایسهی سایتهایی که توسط الگوریتم مجازات شده بودند با سایتهایی که از این اثر محفوظ ماندهاند، به این نتیجه رسیدند که:
“… وقتی به هر سایتی که تحت مجازات الگوریتم پنگوئن قرار گرفته است به طور جداگانه نگاه کنیم، میبینیم که یک “کلمهی کلیدی پولی” را به عنوان anchor text برای بیش از 60% از لینکهای ورودی اش ثبت کرده است”
به عبارت دیگر، علت اینکه تحت مجازات پنگوئن قرار گرفتید، حتماً به کارگیری anchor text بیش از حد بهینه شده است.
در جامعهی سئو، همهی افراد موافقاند که پنگوئن فقط در مورد anchor text است. و بنابراین استراتژی سئوی خود را به نحوی تغییر دادند که ” anchor text را تغییر بدهید” را شامل شود.
ولی آنها از نقل قولی از همان مقاله غافل شدند که باعث شگفتی من شد:
“دارا بودن بیش از 60% از anchor text ی که کلمهی کلیدی پولی باشد، ضمانتی برای این نیست که سایت شما تحت تأثیر مجازاتها قرار بگیرد “
اگر من الآن جای شما بودم می پرسیدم ، امیر قمصری ; کلمه کلیدی پولی یعنی چه؟
امیر قمصری : وقتی شما به یک شخص یا سایت هزینه ای می دهید تا برای شما بک لینک بسازد ، او شروع می کند به ساخت anchor text های کاملا مشابه اما با حالت های مختلف ، تا بتواند سایت شما را در آن کلمه خاص بالا بیاورد.مثلا اگر شما می خواهید در سوغات شیراز به رتبه اول گوگل بیایید و می خواهید از بک لینک برای افزایش رتبه استفاده کنید ، آن سایت یا فرد که پول گرفته است با استفاده از همین کلمه سوغات شیراز بدون تغییر صده ها بک لینک می سازد و اینجاست که الگوریتم پنگوئن مشکوک می شود !!!
چطور ناگهان ده ها بک لینک با بهترین وضعیت ساخته شده است و … !
برگردیم سر بحث خودمون : بالاخره چی شد!؟
پنگوئن بالاخره در مورد anchor text هست یا نه. هر دو که نمیتواند درست باشد.
و هنگامی که من به تحلیل غیر رسمی خودم از سایتهایی که تحت مجازات پنگوئن قرار گرفتهاند در مقایسه با سایتهایی که تحت این تأثیر نبودهاند می پردازم، میبینم که تنها یک چیز وجود دارد که باعث میشود این دو با هم فرق داشته باشند: (حدس بزنید)
.
.
.
.
اعتماد و دیگر هیچ.
تنها من نیستم که در مورد trust (اعتماد) تأکید دارم.
به عبارت دیگر، trust نه تنها به شما کمک میکند تا سایتتان را در مقابل آپدیت های گوگل مقاوم تر کنید، بلکه علاوه بر آن به شما کمک میکند تا رنکینگ بهتری را در بالاترین موقعیت به دست آورید.
حالا متوجه شدید؟
اما کمی در مورد سئوی منفی !
سئوی منفی = LOL
هیچ شکی نیست که trust فاکتوری است که سایتتان را از آسیبهای گوگل و آپدیتهای بعدی مصون نگه میدارد.
اما دلیل دیگری برای بررسی اعتماد گوگل به سایت شما وجود دارد که سئوی منفی نام دارد.
این روزها حرفهای زیادی در مورد سئوی منفی هست، ولی روی همرفته خیلی مهم نمی باشد.
چرا؟
چون همانطور که قبلاً هم گفته ام ( و ممکن است شما بخواهید آن را در آینده مد نظر داشته باشید):
“گوگل سایتهایی مورد اعتمادش را مجازات نمیکند”
اخیراً یکی از رقیب هایم با 50،000 + کامنت سایتم را مورد حمله قرار داد
میدانید بعد چه اتفاقی افتاد؟
هیچی. من حتی تکان هم نخوردم.
چرا؟
چون گوگل به سایت نیوسئو اعتماد دارد و می داند که من هرگز کاری برای دور زدن گوگل انجام نمیدهم.
با توجه به آنچه گفتیم، زمان آن رسیده است که مقداری اعتماد برای سایت خودتان کسب کنید.
در مقاله بعد به آموزش گام به گام کسب اعتبار همیشگی در گوگل خواهم پرداخت.لطفا کمی برای مشاهده مقاله آموزش افزایش رنک در گوگل برای همیشه صبر کنید …
منبع : نیو سئو