در این مدت مباحثی را تحت عنوان آشنایی با آنالیزورها در طراحی سایت مطرح کردیم و به چند ابزار آنالیز سایت قدرتمند پرداختیم. در چند مقاله نیز به صورت اختصاصی گوگل آنالیتیک را بررسی نمودیم پارامترها و نحوه ساخت حساب کاربری آن در گوگل را بررسی کردیم. اما در این بخش تصمیم گرفتیم که به نتایج گزارش ها بپردازیم. تحلیل های ارائه شده توسط گوگل آنالیتیک را GA نیز می نامند که در یک تقسیم بندی شامل در پارامتر می شود. این دو عنصر مهم در تحلیل های گوگل و طراحی سایت عبارت است از ابعاد و معیارها. طبیعتاً فلسفه اصلی استفاده از ابزار آنالیز سایت نتیجه گیری و تحلیل داده های آن برای بر طرف کردن نقاط ضعف طراحی سایت و بهبود نقاط قوت آن می باشد و به همین خاطر مهم ترین بخش هر ابزار آنالیز سایتی نتایج و تحلیل های آن و چگونگی استفاده از آنها می باشد.
نتایج تحلیل های گوگل آنالیتیک را به صورت جدول نیز می توانید مشاهده کنید. در جداول ارائه شده نیز می توانید عناصر نامبرده فوق را مشاهده کنید. به این صورت که ردیف های عمودی معیارها بوده و ردیف های افقی نیز به ابعاد است. اما در تعریف ابعاد باید گفت که به ویژگی های کاربران و بازدید کنندگان طراحی وب سایت شما ابعاد می گویند و به اعداد و ارقام استفاده شده برای سنجش ویژگی های ابعاد نیز معیار گفته می شود. اصولا می توان اینگونه بیان کرد که ویژگی هایی نظیر مرد یا زن بودن و شهر و کشور محل اقاکت ، کلمات کلیدی و مرورگر مورد استفاده و نوع سیستم عامل کاربران سایت شما ابعاد فرض می شود و اعداد و ارقام کیفی که به این ویژگی ها تعلق بگیرد نیز معیار آن است. بنابراین با اطلاع داشتن از این دو تعریف در نتایج گوگل آنالیتیک بهتر می توانید از آنها استفاده کرده و طراحی وب سایت خود را بهبود ببخشید.
تعریف ابعاد و معیارها در نتایج گوگل آنالیتیک
نتایج تحلیل های گوگل آنالیتیک را به صورت جدول نیز می توانید مشاهده کنید. در جداول ارائه شده نیز می توانید عناصر نامبرده فوق را مشاهده کنید. به این صورت که ردیف های عمودی معیارها بوده و ردیف های افقی نیز به ابعاد است. اما در تعریف ابعاد باید گفت که به ویژگی های کاربران و بازدید کنندگان طراحی وب سایت شما ابعاد می گویند و به اعداد و ارقام استفاده شده برای سنجش ویژگی های ابعاد نیز معیار گفته می شود. اصولا می توان اینگونه بیان کرد که ویژگی هایی نظیر مرد یا زن بودن و شهر و کشور محل اقاکت ، کلمات کلیدی و مرورگر مورد استفاده و نوع سیستم عامل کاربران سایت شما ابعاد فرض می شود و اعداد و ارقام کیفی که به این ویژگی ها تعلق بگیرد نیز معیار آن است. بنابراین با اطلاع داشتن از این دو تعریف در نتایج گوگل آنالیتیک بهتر می توانید از آنها استفاده کرده و طراحی وب سایت خود را بهبود ببخشید.
محتوا پادشاه سئو سایت
باز هم تکرار می کنیم و شما نیز با ما تکرار کنید که محتوا پادشاه است. در سئو سایت هیچ چیز حتی بک لینک نیز نمی تواند به اندازه محتوای خوب تأثیر گذار باشد. یک محتوای خوب در کوتاه مدت و بلند مدت بر جنبه های مختلف طراحی سایت شما تأثیر خواهد گذاشت. البته بروز رسانی محتوای سایت به صورت مستقیم در رنک سایت شما تأثیری ندارداما این کار باعث می شود که ربات ها یا به اصطلاح خزنده های موتورهای جستجو و به ویژه گوگل در بازده زمانی کمتر به سایت شما بیایند و در نتیجه لینک های سایت شما سریع تر شناسایی شده و محتوای شما نیز زودتر ایندکس می شود. محتوای سایت در زمان نمایش نتایج جستجوی گوگل در کلمات کلیدی نیز اهمیت زیادی دارد. البته یک نکته مهم را همیشه مد نظر داشته باشید که پیج رنک سایت شما متضمن قرار گرفتن در صدر نتایج ارائه شده توسط گوگل نمی باشد و بهترین مثال در این زمینه فیسبوک است که با اینکه پیج رنک 10 را دارا می باشد ولی اصولاً در هنگام جستجو در صفحات جستجو دیده نمی شود.گوگل آنالیتیک و معیارها در طراحی سایت ، رنکینگ گوگل در طراحی سایت ، راهنمای تور بوداپست مجارستان ، جزیره کولایپ در تور تایلند ، تور ، بلیط هواپیما ، بلیط چارتر ، تور داخلی ، تور خارجی ، تور نوروزی ، تور آنتالیا ، تور لهستان ، تور آلاچاتی ، ویزای شینگن ، تور شیراز ، تور ترکیه ، طراحی سایت ، طراحی وب سایت ، سئو سایت ، بهینه سازی سایت ، تور تایلند ، [b]تور مجارستان ، [b]هتل پنج ستاره ، تور بوداپست ،[/b][/b]