بهینه سازی فروشگاه ساز و لینک های مرتبط با رتبه صفحه آن- بهینه سازی فروشگاه ساز و لینک های مرتبط با رتبه صفحه آن
سئو یک رشته بازاریابی است که هر روز در حال رشد در جهت نتایج موتورهای جستجو است سئو یا بهینه سازی سایت SEO شامل هر دو عناصر فنی و خلاق مورد نیاز برای بهبود رتبه بندی، افزایش ترافیک و افزایش آگاهی فروشگاه ساز شما در موتورهای جستجو است. جنبه های بسیاری برای سئو یا بهینه سازی سایت، از کلمات بر روی صفحه شما به سایت های دیگر در وب لینک وجود دارد. گاهی اوقات باید از راه درست اینکه موتورهای جستجو می توانند ساختار سئو یا بهینه سازی سایت شما را درک کنند مطمئن شوید.
سئو فقط در مورد ساخت وب سایت های موتور جستجو مورد پسند است. این در مورد ساخت سایت به کار خیلی از افراد می آید.
این راهنمای طراحی شده برای توصیف تمام زمینه ها سئو ی SEO-از جمله پیدا کردن اصطلاحات و عبارات (کلمات کلیدی) که تولید ترافیک وب سایت می کنند برای ایجاد سایت شما در جهت همراه شدن با موتورهای جستجو، لینک های ساخت و ساز و بازاریابی که ارزش منحصر به فردی بر روی وب سایت شما دارد. اگر شما در مورد این مسائل اشتباه کنید، شما تنها نیستید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.
چرا طراحی سایت من به جستجوگرها نیاز دارد؟
اکثر ترافیک وب توسط موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، یاهو و غیره تامین می شود! اگر چه رسانه های اجتماعی و انواع دیگر از ترافیک می تواند بازدیدکننده جذب کند، موتورهای جستجو روش اصلی ناوبری برای اکثر کاربران اینترنت است. سایت شما باید محتوا، خدمات، محصولات، اطلاعات، و یا هر چیز دیگری در مورد آن فراهم می کند.
موتورهای جستجو که آنها در ارائه ترافیک هدفمند مردم به دنبال آنچه شما ارائه منحصر به فرد هستند. موتورهای جستجو جاده است که این اتفاق می افتد. اگر موتورهای جستجو می تواند سایت خود را پیدا کنید، و یا به پایگاه داده های خود اضافه کنید مطالب خود را، شما از دست فرصت های باور نکردنی به درایو ترافیک به سایت شما.
رابطه جستجوهای گوگل و بالا رفتن ترافیک طراحی سایت
جستجوی نمایش داده شده حاکی از آن است که کاربران چه واژه هایی را تایپ می کنند تا به خواسته خودشان برسند. تجربه نشان داده که ترافیک موتور جستجو می تواند موفقیت یک سازمان را تضمین کند. ترافیک هدفمند به یک وب سایت می تواند از طریق تبلیغات، درآمد، و قرار گرفتن در معرض دید شبکه های بازاریابی دیگری فراهم گردد. سرمایه گذاری در جستجوگرها می تواند میزان استثنایی از بازگشت بازدید را برای و طراحی وب سایت شما در مقایسه با سایر بازاریابی در پی داشته باشد.
پس طراحی وب سایت شما برای تامین ترافیک موردنظر و بالا بردن آمار بازدید و همجینین بهبود بخشی به طراحی وب سایت صورت گرفته نیاز به موتورهای جستجو دارد که این مهم با در نظر گرفتن سئو یا بهینه سازی سایت می تواند روند سریع و با کیفیتی را در پی داشته باشد.
هنگامی که گوگل تازه کارش را شروع کرده بود، رتبه صفحه فقط محک و پارامتر در جهت رتبه بندی یک طراحی سایت و بهینه سازی سایت به حساب می امد اما رفته رفته سایت های دیگر که متوجه این مسئله شدند تلاش کردند شیوه هایی پیدا کنند تا با به صورت مصنوعی و ساختگی در کمترین زمان ممکن رتبه صفحه خودشان را بالا ببرند اینجا بود که اینگونه طراحی سایت ها اعتبار ساختگی زیادی برای خودشان به دست آوردند. پس گوگل دوباره دست به کار شد و سعی کرد کمی از ارزش و اهمیت رتبه صفحه بکاهد.
نحوه کار گوگل برای تعیین رتبه صفحه طراحی سایت
یکی از روش های گوگل این است که اعداد رتبه صفحه هر سایت را در نوار ابزار خود در سال فقط چهار مرتبه آپدیت می نماید به جای اینکه هر هفته این عمل را اجرا کند. و این کار کارشناسان بهینه سازی سایت موتور های جستجو را دشوار تر کرد تا به طور دقیق بدانند رتبه حقیقی یک طراحی سایت و همچنین بهینه سازی سایت چقدر می باشد. روش دیگر گوگل جلوگیری از طراحی سایت هایی بود که اقدام به فروش لینک سایت های دیگر برای بالا بردن رتبه صفحه در طراحی سایت خود انجام می دهند. از سویی گوگل به آسانی قادر نیست از این روش بهره ببرد چون بایست خطر رتبه صفحه نا مناسب به سایت خوب را نیز قبول کند. این یک نبرد میان گوگل و کارشناسان بهینه سازی سایت می باشد که حالا حالا ها ادامه دارد و تمام نمی شود.
محتوا و متن دست اول و کپی نشده ، ثبت وب سایت در دایرکتوری بعد از طراحی سایت، فرستادن مطلب و نظر در وبلاگ ها ، تبادل لینک با سایت های دارای رتبه بندی بالا ، آپدیت طراحی سایت، ایجاد صفحه ای برای سایت در شبکه های اجتماعی، آنلاین نگه داشتن سایت ، استفاده از کلمات کلیدی که بیشتر بین کاربران مورد جستجو است ، تبلیغ در سایت های با رتبه بندی بالا ، که برای این کار یک بنر از فعالیت ها و خدماتی که در پرتال ساز تان خود ارائه می دهید را آماده کنید و در سایت هایی با رتبه بندی بالا که دارای آمار بازدید بالایی نیز می باشند تبلیغ کنید البته این کار دارای هزینه است اما نتیجه بهتری دارد .
بالا بردن تعداد صفحه های فروشگاه ساز
هرچه تعداد صفحه های طراحی سایت زیاد باشد گوگل امتیاز زیادتری برای طراحی سایت شما می دهد البته از به وجود آوردن صفحه های صفحات تکراری خودداری کنید که گوگل متوجه شده و امتیاز منفی به این امر خواهد داد.
لینکدهی و امضاء در تالارهای گفتگو را از یاد نبرید و از تکنیک های غیر مجاز برای سئو استفاده نفرمایید: برخی نرم افزارها و یا سایت هایی می باشند که ندعی اند در کمترین زمان طراحی سایت شما را به رتبه ی بالا در گوگل می رسانند این اشتباه می باشد گوگل همه این ترفندها را می شناسد و اگر شناسایی کند سایت شما را بلوک و پنالتی خواهد کرد .
بعد از طراحی سایت تان حتما از این روش های برای بالا بردن سایت تان بهره بگیرید این ها شیوه هایی بودند که به آسانی بدون صرف هزینه امکان پذیر هستند. گوگل سالیانه ۴ بار سایت ها را مورد ارزیابی قرار می دهد و احتمال دارد سایتی از رتبه ی بالا به رتبه پایین سقوط کند و یا برعکس.
سئو و لینک گذاری در فروشگاه ساز
شما باید الان نسبت به گرفتن یک رتبه صفحه برای پرتال ساز خودتان راهکارهای عملی را اتخاد کنید. و این راهکارهای عملی در دراز مدت برای شما تبدیل به برنامه ای منسجم جهت بالا بردن بهینه سازی سایت باشد.
فقط شیوه ای که طراحی سایت شما می تواند رتبه صفحه را بدست بیاورد آن است که لینک طراحی سایت شما در دست کم یک سایت که در اکنون دارای رتبه صفحه است گذاشته شود این یعنی اینکه لینک گرفتن از طراحی سایت هایی که دارای رتبه صفحه سفر هستند چندان اعتبار و امیتازی خوبی برای طراحی سایت شما و بهینه سازی آن نیست. در صورتی که گرفتن لینک طراحی سایت شما در وب سایتی با رتبه صفحه 6 یا 7 می باشد قادر است به زودی طراحی سایت شما را به رتبه صفحه 6 یا 7 برساند ، اگر پرتال ساز شما از طریق گوگل از لحاظ بهینه سازی سایت ارزیابی شده و دارای تعداد زیادی لینک به سایر طراحی سایت ها نباشد .
فرایند بالا بردن رتبه صفحه طراحی سایت و بهینه سازی فروشگاه شما مستقیما به دریافت لینک وابسته است. دریافت لینک به معنای قرار گرفتن لینک فروشگاه ساز شما در بقیه سایت ها به طور نرمال و یا بوسیله خرید لینک است.