مهمان عزیز، خوش‌آمدید.
شما می‌توانید از طریق فرم ثبت‌نام در انجمن عضو شوید.

نام‌کاربری
  

رمز عبور
  





جستجو در انجمن‌ها

(جستجو‌ی پیشرفته)

آمار انجمن
» کاربران: 1,403
» آخرین کاربر: seowebpro
» موضوعات انجمن: 2,707
» ارسالهای انجمن: 11,042

آمار کامل

کاربران حاضر
ما 7 کاربر حاضر در انجمن دارید
» 0 کاربر عضو | 7 مهمان

آخرین موضوعات
آموزش تجزیه و تحلیل رقابت...
انجمن: بهینه سازی برای موتورهای جستجو
آخرین‌ارسال: nws
12-09-1397، 10:06 ب.ظ
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 45
آپدیت کردن فایرفاکس در اب...
انجمن: Ubuntu
آخرین‌ارسال: شهاب1024
11-09-1397، 11:03 ب.ظ
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 18
نحوه ی صحیح نمایش عکس
انجمن: CSS
آخرین‌ارسال: شهاب1024
10-09-1397، 11:22 ب.ظ
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 19
۱۰ ترفند صفحه ی فرود که ب...
انجمن: بهینه سازی برای موتورهای جستجو
آخرین‌ارسال: nws
09-09-1397، 08:41 ب.ظ
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 18
۱۳ تکنیک افزایش سرعت سایت...
انجمن: بهینه سازی برای موتورهای جستجو
آخرین‌ارسال: nws
01-09-1397، 09:17 ب.ظ
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 40
بالا بردن رتبه سایت در گو...
انجمن: بهینه سازی برای موتورهای جستجو
آخرین‌ارسال: paylash
23-08-1397، 12:29 ق.ظ
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 36
SEO علم است یا هنر ؟
انجمن: بهینه سازی برای موتورهای جستجو
آخرین‌ارسال: nws
22-08-1397، 10:06 ب.ظ
» پاسخ‌ها: 3
» بازدید: 872
مشکل در فراخوانی تابع
انجمن: Android
آخرین‌ارسال: پیام حیاتی
21-08-1397، 05:13 ب.ظ
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 36
درگاه بین المللی برای فرو...
انجمن: PHP
آخرین‌ارسال: YN97
17-08-1397، 08:50 ق.ظ
» پاسخ‌ها: 1
» بازدید: 74
کاربرد تابع HMAC
انجمن: امنیت در PHP
آخرین‌ارسال: pars0076
11-08-1397، 12:59 ق.ظ
» پاسخ‌ها: 2
» بازدید: 152

 
  آموزش تجزیه و تحلیل رقابت در سئو سایت
ارسال‌شده توسط: nws - 12-09-1397، 10:06 ب.ظ - انجمن: بهینه سازی برای موتورهای جستجو - بدون‌پاسخ

۱-شناسایی رقبا در جستجوهای شما:
قطعا می دانید که بازیکنان صنعت شما چه کسانی هستند؟
اما ایا می توانید نام انها را در جستجوهای خود بنویسید؟
انها با هم یکسان نیستند.
در واقع ممکن است رقبای جستجوی زیادی وجود داشته باشد که شما در اینده با انها مواجه خواهید شد.
برای مثال:
یک فروشگاه اینترنتی در تهران برای رتبه بندی کلمات کلیدی مانند: لوازم خانگی تلاش بسیاری می کند.
در نتایج صفحه ی اول رقابت با دیگر فروشگاه های اینترنتی خواهد بود.
اگر این فروشگاه اینترنتی سعی در رتبه بندی مفید برای وبلاگ خود داشته باشد با رقبایی بزرگ مثل دیجی کالا و بامیلو رقابت می کند.
نکته:
رقبای حوزه ی کاری شما کسانی هستند که در صفحه ی اول ظاهر شده اند و رقبای اصلی شما به حساب می ایند.
اگر از بازاریابی nich(بازاریابی گوشه ای) استفاده می کنید ممکن است لیست های متفاوتی از رقبا را با هم مقایسه کنید.
پیدا کردن رقبای شما کار اسانی است ابتدا کلمه کلیدی مورد نظر خود را نوشته و نوشتن دامنه ای از رقبای اصلی خود
مثال:

لوازم آشپزخانه example.com

با این کار تجزیه و تحلیل رقبای شما انجام می شود که چقدر در زمینه ی کلمه کلیدی فعالیت کرده اند.

اگر از ابزار استفاده می کنید روش بالا چشم اندازی خوبی به شما می دهد.
اگر کلمات کلیدی شما توسط ویدئوها تحت سلطه باشد شما در حوزه ی رقابتی بازاریابی ویدئوها قرار گرفته اید.
توجه خاصی باید به سئوی محلی رقبای شما که در رتبه های ۰ قرار دارند داشته باشید.

۲- ارزیابی سختی کلمات کلیدی:
قبل از اینکه در سئو سایت شما بر روی یک ساخت یک صفحه خاص و لینک بیلدینگ برای ان کاری انجام دهید
ارزیابی ایده ی خوبی برای ارزیابی قدرت رقبای جستجوگر در حوزه ی کاری شما است.
زمانی که شما می توانید در کلمات کلیدی از رقبای خود پیشه بگیرید مقدار منابع مورد نیاز برای ان کار را بسیار دشوار می کند.

 

ارزیابی سختی کلمات کلیدی
از ابزار تجزیه و تحلیل برای تشخیش قدرت پذیری دامنه رقبای خود استفاده کنید مانند:

دامین اتوریتی
کشور و سن دامنه
ایندکس در موتورجستجو
بک لینک ها
رتبه الکسا
حجم ترافیک سایت
سیگنال های شبکه های اجتماعی
اطلاعات را بنویسید و از ضعف انها برای خود نقاط قوت بسازید.
هر چه رقیب در به رتبه های ۱ نزدیک تر باشد رسیدن به ان کار دشوارتری است.
باید تمرکز ما روی کلمات کلیدی کم رقابت و رقبایی که در رتبه های پایین تر هستند باشد.

۳- تجزیه و تحلیل بهینه سازی صفحه و محتوای سایت
با استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل رقابتی صفحات رقبای خود را بررسی کنید و اطلاعات جدید و مفیدی را بدست آورید
شما به راحتی متوجه می شوید که آنها در حال انتشار چه نوع محتوایی هستند و چه کلمات کلیدی را هدف قرار می دهند.
باید توجه ویژه ای به:

متا دیتاها
استراتژی های سر صفحه(طول عنوان،کلمات کلیدی موجود در عنوان،تگهای عنوان مناسب و…) داشته باشید.
استراتژی های لینک های داخلی را فراموش نکنید و برای استراتژی سئو سایت استفاده کنید.
کارهایی که انجام می دهند را به خوبی یاد بگیرید و انچه را که انجام نداده اند شما به بهترین شکل انجامش دهید.
هنگام تجزیه و تحلیل محتوا موارد زیر را بررسی کنید:

ارتباط موضوعی
چه نوع محتوا و نوع رسانه ای که انها تولید می کنند
طول ویدئو یا تعداد کمات
عمق جزییات
زمانی که ربات های گوگل وبسایت شما را بررسی می کنند موارد بالا را رعایت کنید.
۴- کاوش بک لینکهای رقبا
یکی از مهمترین بخش های رقابتی بررسی و کاوش لینکهای با کیفیتی است که رقبای شما آنها را برای خود ایجاد کرده اند.
بررسی لینکهای رقبا یکی از راه های عالی برای پیدا کردن فرصتهای جدید لینک سازی است.
برای بررسی لینکها شما به ابزار بررسی لینک بیلدینگ نیاز دارید.

۵- بررسی ساختار سایت و UX:
گوگل روی تجربه ی کاربری تمرکز کرده است اگر این موضوع را نمی دانستید پس شما توجهی به ان نداشته اید.
با توجه به تغییرات الگوریتم های گوگل طی ماه های گذشته از جمله تجربه های بهتر موبایل، صفحات سریعتر و UX بوده ایم.

 

بررسی ساختار سایت و UX
پس باید بر روی نتایج جستجوی پیشرفته تمرکز کنیم.
اگر وبسایت شما کندتر از وب سایت رقبا هست و برای کاربران گیج کننده است توصیه می کنیم:

بهینه سازی و ساخت نقشه سایت برای راحتی بهتر رباتها
در اولویت قرار دادن سرعت صفحات مخصوصا برای صفحات با ارزش بالا
مطمئن شوید که عناصر سایت شما با هدف جستجوگرها در یک راستا باشد
 

برای درک بهترصفحات فرود رقبای خود را بررسی کنید:

تجزیه و تحلیل عمق کلیک ها
بررسی صفحات پر از نقاط ضعف
اگر شما تجزیه و تحلیل سایتهای رقیب را مشاهده کردید و متوجه شدید که انها با داشتن وبسایت منسوخ و بهینه سازی ضعیف برای موبایل رتبه ی خوبی دارند
این یک فرصت عالی برای گرفتن رتبه صفحات شما در نتایج می باشد.

۶- بررسی رسانه های اجتماعی رقبا و نحوه ی جذب کاربران
این موضوع بسیار مورد بحث قرار گرفته که رسانه های اجتماعی تا چه اندازه در سئو سایت تاثیر دارند.
اما بسیاری از کارشناسان بر این باورند که شبکه های اجتماعی در بهینه سازی نقش بسزایی دارد.

یک شبکه ی اجتماعی خوب شما را قادر می سازد:

افزایش ترافیک سایت و لینک دادن به وبسایت و درگیر کردن کاربران زمانی که به دنبال محصول یا خدمات شما هستند.
پیگیری نام تجاری ما به راحتی قابل انجام است(یک ابزار شنیداری خوب باید قادر به نظارت بر سایتهای خبری،وبلاگ ها و انجمن ها باشد.)
نظارت بر احساسات کاربران(گوگل این کار را انجام می دهد.)
برخی از کارهای تحقیقاتی نظارتی که شما می توانید انجام دهید شامل:

انها از چه برنامه های کاری استفاده می کند.
چطور بیشتر مواقع محتوا را منتشر می کنند.
چگونه با طرفداران خود ارتباط برقرار می کنند.
کدام نوع محتوا بیشترین جذابیت را دارد.
حتی می توانید بر کاربران رقبای خود را نظارت داشته باشید:
نظرات کاربران و علاقه ی انها که چه چیزی را بیشتر دوست دارند که رقیب انجام نداده و شما ان را انجام دهید.
۷- بررسی هزینه های تبلیغاتی رقبا
اگر همه کارهایی را که برای سئو سایت و صفحات خود انجام داده اید و هنوز شکست می خورید.
ممکن است رقبای شما از شما سو استفاده کنند و با استفاده از ترافیک برای تبدیل و فروش و باید از انها استفاده کنید.
باید میزان بودجه ی پرداختی رقبا را بررسی کنید.
بودجه های مثل:

محتوای تبلیغاتی
بنرهای تبلیغاتی
ریپورتاژهای اگهی
و…
هزینه های بالا را برای رقبای خود تخمین بزنید تا بتوانید بودجه ی مناسبی برای خود در نظر بگیرید.

http://www.nopaweb.com/blog/education-se...-analysis/

چاپ این بخش

  آپدیت کردن فایرفاکس در ابونتو 16.04
ارسال‌شده توسط: شهاب1024 - 11-09-1397، 11:03 ب.ظ - انجمن: Ubuntu - بدون‌پاسخ

#مشکل در آپدیت کردن فایرفاکس
سلام دوستان
ببخشید #سوال دارم:
من از ابونتو
16.04
استفاده میکنم و فایرفاکس من خیلی قدیمی است. روی ورژن 59 مانده در حالیکه آخرین ورژن آن ۶۳ است.
من چندین راه برای اپدیت کردن فایرفاکس انجام دادم اما از هیچ کدام به نتیجه نرسیدم.
اولین راه:
فایرفاکس رو باز کردم وارد
help ->about fierfox
شدم و منتظر ماندم تا اتوماتیک آپدیت شود اما نشد.
راه دوم:
دستورات زیر را در ترمینال اجرا کردم:
sudo apt-get update
sudo apt-get upgrade
sudo apt-get install firefox
اما باز هم اپدیت نمیشود زیرا وقتی بعدش دستور
apt show firefox
را میزنم باز هم ورژن قدیمی درون مخزن است.
راه سوم:
راه سومی که رفتم این بود که فایرفاکس اخرین ورژن را نصب کردم اما مشکل این است که این فایرفاکس جدید به
launcher
نمی آید و من هرچه سعی میکنم فایرفاکس جدید را
lock
کنم میسر نمی شود که اینجا هم بن بست دیگری برای من است.

حالا تنها راه حلی که به ذهن خودم میرسد این است که بروم اسکریپت نویسی لینوکس یاد بگیرم و اسکریپتی بنویسم که بتواند وب استورم و فایرفاکس جدید را برایم باز کند تا هربار که سیستم را باز میکنم مجبور نباشم به داخل فولدر های این برنامه ها بروم و دستی اجرایشان کنم.
اما این کار راه حل ایده آل مشکل نیست . گفتم از اعضای این گروه سوال بپرسم شاید دوستی لطف کرده گره این مشکل را باز کند و به من راهی نشان دهد که بتوانم فایرفاکس را آپدیت کنم.

خیلی ممنون

چاپ این بخش

  نحوه ی صحیح نمایش عکس
ارسال‌شده توسط: شهاب1024 - 10-09-1397، 11:22 ب.ظ - انجمن: CSS - بدون‌پاسخ

سلام عرض میکنم خدمت اعضای محترم انجمن
ببخشید یک سوال داشتم:

من یک
carousel
دارم که تعدادی عکس رو نمایش میده. زیر این عکس ها هم یک سری متن دارم.
مشکل اینه که وقتی کاربر عکس های مختلفی که درون carousel هست رو میبینه به دلیل اینکه ارتفاع عکس ها متغیره نوشته های زیر هم جابجا میشن هی میرن بالا هی میان پایین.
من برای رفع این مشکل به ذهنم رسید که به عکس ها
height
بدم مثلا بگم ارتفاعشون ۵۰۰ پیکسله. اما این باعث میشه که عکس ها کشییییدگی داشته باشن و خیلی زشت نمایش داده بشن.

حالا رویکرد درست چیه؟ ایا من میتونم از سرور انتظار داشته باشم که عکس هایی که برام میفرسته همه یک اندازه باشن؟
ایا باید با سی اس اس مشکل رو حل کنم؟
این عکس ها رو درواقع کاربر خودش اپلود کرده و حالا باید بتونه ببینه و کاربر ممکنه عکساش هراندازه ای داشته باشن.

خیلی ممنون بابت راهنمایی یا هرگونه لینک و فیدبک

چاپ این بخش

  ۱۰ ترفند صفحه ی فرود که باعث افزایش نرخ تبدیل فروش می شود
ارسال‌شده توسط: nws - 09-09-1397، 08:41 ب.ظ - انجمن: بهینه سازی برای موتورهای جستجو - بدون‌پاسخ

۱-هر صفحه نیاز به احساس شخصی و مرتبط دارد
ممکن است در نگاه اول بی اهمیت باشد.
اما یک مرحله ی ضروری برای تبدیل نرخ بازدیدکنندگان و فروش است.
زمانی که محتوا باید برای کاربر ایجاد شود یک هدف مشخص است.
با داشتن این هدف درک بهتری از ایجاد صفحه و محتوا برای افزایش نرخ تبدیل فروش خواهید داشت.

نمونه هایی از صفحات سایتها معمولا شامل موارد زیر می شود:

صفحات برند و شرکت
صفحات خدمات
صفحات محصولات و دسته بندی
تماس با ما
بلاگ/اخبار/مقالات
محتوای اصلی سبز
۲- به مردم اطلاعات بیشتری دهید تا سریعا اقدام کنید
اطلاعات کافی از خدمات و محصولات به مردم بدهید و انها را اقدام به عمل کنید
این تکنیک سطح ترافیک صفحه فرود محصول را افزایش می دهد.
و منجر به فروش سریعتر در سایتهای تجارت الکترونیک می شود.
مطمئن شوید که اطلاعات اضافه شده نرخ تبدیل را کاهش نمی دهد و کاربر را از خرید منحرف نمی کند.

در مثال بالا
از برخی از گزینه های گفته شده استفاده می شود مانند:

پشتیبانی از فروش
افزایش میانگین مقادیر سفارش
کمک به بازدید کننده به عمل زودتر
۳- استفاده از اقدام به خرید ها(ِCTA)
می توانیم چیزهایی مثل متن دکمه ی خرید را تغییر دهیم و در ازمایش ها قرار دهیم تا اثرگزاری درافزایش نرخ تبدیل فروش را شاهد باشیم.
شما اینجا هستید:صفحه اصلیبازاریابی اینترنتی۱۰ ترفند صفحه ی فرود که باعث افزایش نرخ تبدیل فروش می شود
جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید 09367409795
خبرنامه
عضویت در خبرنامه
جدیدترین مقالات را در ایمیل خود داشته باشید

ایمیل خود را وارد کنید
جستجو کنید
 
جستجو …
اخرین مقالات
۱۰ ترفند صفحه ی فرود که باعث افزایش نرخ تبدیل فروش می شود
سئوی ارزان! به چه قیمت؟
۷ راه برای کمک به افزایش فروش در اینستاگرام
آموزش تجزیه و تحلیل رقابت در سئو سایت
چک لیست سئوی فنی:سئوی داخلی صفحه
آخرین دیدگاه‌ها
وحید صادقیان در چرا سئو اهمیت داره و چطور میتونه به برند شدن ما کمک کنه؟
همگام سئو در چرا سئو اهمیت داره و چطور میتونه به برند شدن ما کمک کنه؟
وحید صادقیان در ۶ اشتباه برندهای جدید و تاثیرگذاری بر سئو
civil_1405 در ۶ اشتباه برندهای جدید و تاثیرگذاری بر سئو
وحید صادقیان در نقشه سایت(sitemap) چیست؟ چگونه سایت مپ بسازیم
۱۰ ترفند صفحه ی فرود که باعث افزایش نرخ تبدیل فروش می شود
نویسنده: وحید صادقیان آذر ۹, ۱۳۹۷ بازاریابی اینترنتی ارسال نظر
افزایش نرخ تبدیل در صفحات لندینگ پیج
امتیاز کاربران ( رای)
زمانی که می خواهید کار بهینه سازی سایت و بازاریابی انجام دهید کار موثر این است که روی صفحه فرود تمرکز کنید و تغییراتی انجام دهید که منجر به افزایش فروش شود.
باید به طور ماهیانه بر روی بهینه سازی نرخ تبدیل تمرکز کنید.
در ادامه ۱۰ مورد از تکنیک های مهمی که می تواند به افزایش نرخ تبدیل فروش شما کمک کند گفته می شود.
۱-هر صفحه نیاز به احساس شخصی و مرتبط دارد
ممکن است در نگاه اول بی اهمیت باشد.
اما یک مرحله ی ضروری برای تبدیل نرخ بازدیدکنندگان و فروش است.
زمانی که محتوا باید برای کاربر ایجاد شود یک هدف مشخص است.
با داشتن این هدف درک بهتری از ایجاد صفحه و محتوا برای افزایش نرخ تبدیل خواهید داشت.

نمونه هایی از صفحات سایتها معمولا شامل موارد زیر می شود:

صفحات برند و شرکت
صفحات خدمات
صفحات محصولات و دسته بندی
تماس با ما
بلاگ/اخبار/مقالات
محتوای اصلی سبز
۲- به مردم اطلاعات بیشتری دهید تا سریعا اقدام کنید
اطلاعات کافی از خدمات و محصولات به مردم بدهید و انها را اقدام به عمل کنید
این تکنیک سطح ترافیک صفحه فرود محصول را افزایش می دهد.
و منجر به فروش سریعتر در سایتهای تجارت الکترونیک می شود.
مطمئن شوید که اطلاعات اضافه شده نرخ تبدیل را کاهش نمی دهد و کاربر را از خرید منحرف نمی کند.

در مثال بالا
از برخی از گزینه های گفته شده استفاده می شود مانند:

پشتیبانی از فروش
افزایش میانگین مقادیر سفارش
کمک به بازدید کننده به عمل زودتر
۳- استفاده از اقدام به خرید ها(ِCTA)
می توانیم چیزهایی مثل متن دکمه ی خرید را تغییر دهیم و در ازمایش ها قرار دهیم تا اثرگزاری درافزایش نرخ تبدیل فروش را شاهد باشیم.
اقدام به عمل(CTA)
زمانی که کاربر متعهد به فشار دادن دکمه می شود: 
انها به طور قطع می گویند که هیچ مانع عاطفی برای جلوگیری از پیشرفت انها از طریق چرخه خرید وجود ندارد.
فشار دادن یک دکمه دارای سطح تعهد عاطفی است زیرا کاربر را اقدام به خرید می کند.
فشار دادن دکمه مانند برداشت محصول در فروشگاه و رفتن به بخش صندوق پرداخت است.
تغییر متن از خرید به هم اکنون خرید کنید خیلی بهتر و بیشتر از کلماتی مثل ادامه می تواند افزایش نرخ کلیک را به همراه داشته باشد.
                                                               حتما مورد بالا را مانند تغییر دکمه ی خرید امتحان کنید.
۴- امتحان کردن همه موارد
بازاریاب باید به طور مداوم همه موارد را ازمایش کند.
ازمایش های A/B و چند متغیره می تواند می تواند در این کار در مورد وب سایت و بازدیدکنندگان کمک کند.
اگر بخواهید درک عمیق و رشد بیشتری در نرخ تبدیل داشته باشید این مورد نیاز است.
تست صفحات بهتره خارج از سایت صورت بگیرد:

چه ترکیبی از متن اگهی و صفحه ی حمایت کننده بهترین بازدهی را دارد.
صفحه چه تعداد اقدام به عمل(CTA) باید داشته باشد.
بهترین مکان برای قرار دادن دکمه CTA کجاست؟
متن در چه اندازه و رنگی در صفحه ی محصول باید قرار بگیرد؟
۵- استفاده از پشتیبانی انلاین 
زمانی که وبسایت ما پشتیبانی انلاین دارد و می تواند با کاربر گفتگو و ارتباط برقرار کند.
اجازه دهید تا توانایی افزایش احساسات مثبت را به کاربر بدهد و کمک کند که مشتری خرید مناسبی داشته باشد.
امروزه ابزارهای چت ۲۴ ساعته ۷ روز هفته یک ابزار عالی برای رشد کسب و کار هستند.
ربات های پشتیبانی از سرعت و لینک به اطلاعات سریعتر برخوردار بوده و می تواند کاربران را به بهترین خرید هدایت کند.

ادامه را در  لینک زیر بخوانید
http://www.nopaweb.com/blog/internet-mar...sion-rate/

چاپ این بخش

  ۱۳ تکنیک افزایش سرعت سایت + معرفی ابزارهای تست سرعت سایت
ارسال‌شده توسط: nws - 01-09-1397، 09:17 ب.ظ - انجمن: بهینه سازی برای موتورهای جستجو - بدون‌پاسخ

شما اگر وارد وبسایتی شوید و سرعت سایت موردنظر افتضاح باشد اگر بیشتر ۵ الی ۱۰ ثانیه زمان ببرد تا آن سایت برای شما نمایش داده شود مطمئنا صبر شما تمام می شود و از وبسایت خارج می شوید و سرعت برای سایت موردنظر یک فاکتور تاثیرگذار در سئو وب سایت به حساب می آید.
سرعت سایت به دوبخش تقسیم می شود بخش اول سرعت بارگزاری است که میزان زمانی که محتوای یک صفحه برای شما در مرورگر به نمایش در می آید و بخش دوم سرعت پاسخگویی سرور میزان مدت زمانی است که از سمت سرور به سمت مرورگر دیتا ارسال کند.
تکنیک های افزایش سرعت سایت
اگر می خواهید در گردانه ی رقابت سئوباشید باید فاکتور سرعت وبسایت را جدی بگیرید google اعلام کرده وبسایت هایی که از سرعت پایینی برخوردار هستند امتیاز منفی داده و طبق الگوریتم کافئین گوگل آنها را جریمه کرده و رتبه هایشان را تنزل می دهد پس باید سرعت وبسایت را افزایش دهیم تا کاربران زیادی را به وبسایت هدایت کنیم.

همینطوربهبود سرعت وبسایت باعث افزایش نرخ تبدیل می شود ۴۷ درصد از کاربران علاقه دارند که صفحه ی مورد نظرشان ۲ ثانیه یا کمتر نمایش داده شود و ۴۰ درصد از کاربرانی که ۳ ثانیه یا بیشتر منتظر بمانند وبسایت را ترک می کنند این به این معنی است اگر وبسایت شما بیش از ۳ ثانیه بیشتر به نمایش دربیاید نیمی از بازدید کنندگان را از دست خواهید داد.

در یک نظرسنجی که از کاربران گرفته شد نتایج جالبی به دست امد ۵۲ درصد انها گفته بودند که سرعت وبسایت در وفاداری به وبسایت مهم است و ۴۴ درصد بیان کرده اند که تجربه ی خوبی را نداشته اند. در این نظرسنجی بسیار جالب مدت زمان ۱ ثانیه کمتر رضایت مشتریان را تا ۱۶ درصد افزایش دهد.اما از سال ۲۰۱۷ که سرعت سایت از معیار های مهم گوگل شده نتایج موبایلی هم تحت تاثیر بوده و گوگل وبسایت های دارای سرعت کم را در موبایل افراد نمایش نمیدهد و کاربری برای آنها ارسال نمی کند.
بهترین زمان سرعت لود سایت چقدر است؟
بهترین زمان سرعت سایت ۳ ثانیه است و بر اساس گزارش های دریافتی گوگل اکثر وبسایت ها نزدیک به این معیار نیستند.در تحلبلی که از وبسایتهای مختلف که نزدیک به ۱ میلیون صفحات فرود تبلیغاتی داشتند ۷۰ درصد صفخات که از ۱۲۶ کشور مختلف بودند تقریبا ۷ ثانیه طول کشید تا محتوا به نمایش در بیاید.

و هیچ کدام از آنها نزدیک به بهترین زمان یعنی ۳ ثانیه نبودند.اگر درموبایل وبسایتی بیشتر از ۳ ثانیه طول بکشد تا نشان داده شود تا ۵۳ درصد از کاربران خود را از دست می دهد.

اما چگونه سرعت سایت را در سال ۲۰۱۸ افزایش دهیم؟
تکنیک های زیادی وجود دارد که بتوان سرعت وبسایت را افزایش داد و تجربه ی کاربری را بهبود بخشید در این مقاله ما بیش از ۲۰ روش را برای شما خواهیم گفت تا بتوانید سرعت وبسایت خودتان را بهینه کنید.
نیازی نیست ترسی داشته باشید و تمامی تکنیک های این مقاله را یک روزه انجام دهید اگر شما در گذشته روی وبسایت خود کار کرده باشید ممکن است سایت شما با بعضی از روشهای افزایش سرعت تطبیق دارد و نیازی به انجام آن نیست.

۱-درخواست های http را کاهش دهید
درخواست http برای هر یک از عناصر در صفحه ساخته شده اند بنابراین هرچه عناصر داخل صفحه بیشتر باشد درخواستهای بیشتری به سمت سرور داده می شود
اگر از مرورگر گوگل کروم یا فایر فاکس استفاده می کنید می توانید با کلیک راست کردن روی صفحه از ابزار inspect elements به بخش network رفته و تعداد درخواست ها برای صفحه ی موردنظر را مشاهده کنید.
در قسمت name نام فایل های روی صفحه قسمت size هم اندازه هر فایل را نشان می دهد و time هم زمان لود هر فایل را نشان می دهد.
در گوشه ی پایین سمت چپ تعداد درخواست ها را می بینید.کاهش تعداد این درخواست ها سرعت سایت شما را افزایش می دهد پس با بررسی فایل های غیر ضروری تعداد درخواست ها را کم کنید.

 ۲-ترکیب و بهینه کردن فایل ها
در حال حاضر که تعداد درخواست های صفحات خود را می دانید بر روی کاهش آنها تمرکز کنید بهترین اولویت بهینه کردن و ترکیب فایل های css,html, وجاوا اسکریپت هست.
این فایل ها بسیار مهم هستند زیرا نقش مهمی در ظاهر وبسایت شما دارند و هر که کاربر از وبسایت شما بازدید می کند به تعداد درخواست ها اضافه می شود.
شما می توانید با حذف و ترکیب فایل های خود تعداد فایل ها را کاهش دهید و در نهایت از تعداد درخواست ها کم می شود این زبان های برنامه نویسی ساخت یک سایت را آسان می کنند اما در مواقعی باعث ایجاد کدی اضافی می شوند که سرعت صفحات سایت شما را کاهش می دهد.
Css,html و جاوا اسکریپت می تواند شامل فونت های گوگل هم شود با استفاده از افزونه wp-Rocket می توانید این مشکل را برطرف کنید.
۳-استفاده از بارگزاری غیرهمزمان فایل های css و java script
زمانی که تعدادی از فابل های خود را حذف و یا ترکیب کرده اید می توانید سرعت لود صفحات را بهینه کنید. اسکریپتهایی شبیه css و جاوا اسکریپت می توانند از راه های مختلف همزمان یا غیرهمزمان بارگزاری شوند.
اگر اسکریپتها به طورهمزمان بارگزاری شوند در یک زمان لود می شوند و به ترتیب در صفحه طاهر می شوند اگر اسکریپتها بصورت یکپارچه بارگزاری شوند بعضی از انها بطورهمزمان بارگزاری می شوند.
بارگیری فایل ها به صورت یکپارچه می تواند سرعت صفحات سایت را افزایش دهد زیرا هنگامی که مرورگر صفحه ای را نشان می دهد از بالا به پایین حرکت می کند.
اگر فایل های css و جاوا اسکریپت به طورهمزمان باشند بارگزاری را متوقف می کند تا زمانی که فایل خاصی را بارگزاری نکرد اگر همان فایل ناهمزمان بود مرورگر می تواند بارگزاری های دیگر عناصر داخل صفحه را همزمان بارگزاری کند.با استفاده از پلاگین wp-rocket تب file optimization بخش Render-blocking CSS/JS را تیک بزنید.
http://www.nopaweb.com/blog/education-se...-the-site/

چاپ این بخش

  بالا بردن رتبه سایت در گوگل 13 روش افزایش رتبه سایت در گوگل را بشناسید ؟
ارسال‌شده توسط: paylash - 23-08-1397، 12:29 ق.ظ - انجمن: بهینه سازی برای موتورهای جستجو - بدون‌پاسخ

در فضای مجازی همه ی ما اگر دنبال چیزی خاص باشیم بدون شک اولین جایی که به آن سر می زنیم موتور جستجو گر گوگل است . و این در حالی است که اغلب جستجو کنندگان روی نتایج اول و نتایجی که در صفحه اول نمایش داده می شود کلیک می کنند , به همین دلیل بالا بردن رتبه سایت در گوگل یا افزایش رتبه سایت در گوگل برای وبمستران و صاحبان سایت بسیار مهم است. بهبود رتبه سایت در گوگل یکی از شیوه های همیشگی  و سخت برای وبمستران بوده است . افزایش رتبه سایت در گوگل شاید سخت و زمانبر باشد اما بعد از آنکه سایت شما در کلمات کلیدی مورد نظر رتبه ی خوبی گرفت و توانستید در نتایج صفحه اول قرار بگیرید بدون شک می توانید بازدید کنندگان بسیار زیادی از موتر جستجوی گوگل دریافت کنید .

اگر شما نیز دنبال روش های بالا بردن رتبه سایت در گوگل یا افزایش رتبه سایت در گوگل باشید به احتمال زیاد با واژه سئو یا بهینه سازی سایتبرای موتورهای جستجو بیگانه نیستید. سایت ها و کسب و کارهای زیادی هستند که حاضرند میلیون ها تومان هزینه کنند تا در نتایج برتر موتور جستجو قرار بگیرند چون می دانند با قرار گرفتن در رتبه ی برتر گوگل شانس بیشتری برای جذب مشتری و فروش بیشتری دارند زیرا اغلب کاربران اینترنت برای رفع نیازهای خود از موتور جستجوی گوگل استفاده می کنند و گوگل نیز بر اساس فاکتورهایی که در دسته بندی و نمایش سایت ها دارد بهترین سایت ممکن را بر اساس جستجوی کاربر به کاربر نمایش می دهد. در ابتدا قبل از بررسی روش های بالا بردن رتبه سایت در گوگل یا افزایش رتبه سایت در گوگل ببینیم اصلا سئو چیست و چرا ما باید سایت را برای موتورهای جستجو بهینه کنیم.
سئو چیست؟
سئو مخفف واژه های Search Engine Optimization است که معنی آن بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. بهینه سازی سایت برای کلمات کلیدی خاص انجام می شود. کلیدواژه یا کلمه ی کلیدی عبارتی است که در گوگل جستجو می شود که می تواند شامل یک یا چند کلمه باشد. وقتی صفحه ای از سایت را برای کلیدواژه ای بهینه کنیم این کار باعث، وقتی فردی آن کلمه ی کلیدی را در گوگل جستجو کرد سایت ما در اولین نتایج جستجو ظاهر می شود. نکته مهمی که وجود دارد این است که هر صفحه از سایت ما می تواند شامل کلمات کلیدی مختلف باشد و هر صفحه سایت می تواند رتبه ای متفاوت از دیدگوگل داشته باشد. بنابر این وقتی از سئو بر روی صفحه ای خاص صحبت نمی کنیم منظور سئو یا بهینه سازی صفحه ی اصلی است.پیشنهاد می کنم برای آشنایی بیشتر با سئو مقاله زیر را مطالعه کنید.
چرا بالا بردن رتبه سایت در گوگل برای وبمستران مهم است؟ 
هر سایتی برای موفقیت به بازدیدکننده نیاز دارد و یکی از بهترین روش های جذب بازدیدکنندگان باکیفیت، هدایت افرادی است که خودشان در گوگل به دنبال مقاله , راهکار , کتاب , خدمات , یا دوره ی آموزشی خاصی هستند.  چرا بهینه سازی سایت بیشتر برای موتور جستجو گرا گوگل مطرح می شود؟  همانطور که می دانید بالا بردن رتبه سایت در گوگل و افزایش رتبه سایت در گوگل نسبت به سایر موتورهای جستجو رواج بیشتری دارد زیرا تعداد جستجوهایی که در گوگل انجام می شود چندین برابر جستجوهایی است که در موتورهای جستجوی دیگر مانند یاهو و … انجام می شود یعنی علاقه ی کاربران به استفاده از گوگل بیشتر است.
نکته دیگر آن است که اصول بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو تقریبا مشابه است، بنابرین اگر سایت را برای گوگل بهینه کنید، معمولا در موتورهای جستجوی دیگر نیز رتبه خوبی خواهید داشت. بهبود رتبه سایت در گوگل و افزایش رتبه سایت باعث می شود کسب و کار شما رونق بسیار خوبی بگیرد . چون هر چقدر رتبه ی خوبی در گوگل کسب کنید به همان میزان بازدید کننده ی بیشتری از طریق گوگل وارد سایت شما می شود و شما می توانید این بازدید کنندگان را با انجام عملیات ها بازاریابی اینترنتی به مشتری تبدیل کنید .
ترفند های سئو برای افزایش رتبه سایت در گوگل
برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل یا افزایش رتبه سایت در گوگل اولین کاری که باید انجام دهیم سئو یا بهینه کردن سایت برای گوگل است . بهنیه سازی سایت با دو روش انجام می شود سئو داخلی one page seo و سئو خارجی off page seo sm سئو داخلی به کارهای فنی که در داخل سایت انجام می شود گفته می شود در حقیقت همان بهینه سازی صفحات سایت است اما سئو خارجی به تمام فعالیت های که شما خارج از سایت انجام می دهید گفته می شود مثل فعالیت در شبکه های اجتماعی یا بک لینک سازی. سوالی که در اغلب موارد برای کاربران و کسانی که دوست داند سایتشان را سئو کنند پیش می آید این است که بهینه سازی سایت یا بهبود رتبه سایت در گوگل را از کجا شروع کنیم ؟
اولین گام بهینه سازی و بالا بردن رتبه سایت در گوگل یا افزایش رتبه سایت در گوگل، کار بر روی صفحات  داخلی  سایت است. تا زمانی که سایت شما به لحاظ فنی سئو نشود کار بر روی سئو خارجی تغییر چندانی در رتبه سایت شما در گوگل ایجاد نمی کند و عملا کمکی به افزایش رتبه سایت در گوگل نمی کند. وقتی صفحات سایت را به اندازه کافی بهبود دهید معمولا تغییر قابل توجهی در رتبه سایت ایجاد می شود و حتی شاید در اولین نتایج گوگل قرار بگیرید. پس از انجام سئو داخلی می توانید سئو خارجی مثل لینک سازی را شروع کنید.
انتخاب کلمه ی کلید مناسب
مهم ترین قدم در بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و بالا بردن رتبه سایت در گوگل و یا بهبود رتبه سایت در گوگل انتخاب کلیدواژه یا کلمات کلیدی مناسب و مرتبط به زمینه ی فعالیت سایت است. کلید واژه ها را هرچقدر می توانید مرتبط تر انتخاب کنید اگر در ابتدای راه هستید یا سایت را به تازگی راه اندازی کرده اید تعداد کلید واژه ها را بیشتر نکنید سعی کنید تعداد کلید واژه ها کمتر و همانطور که گفتم مرتبط باشد تا بتوانید با کیفیت سئو را بر روی کلمات کلیدی انجام دهید . برای انتخاب بهترین کلمات کلیدی می توانید از ابزار keyword plannerیا kwfinder استفاده کنید بهترین ابزارکیورد پلنر خود گوگل است .
بهینه سازی دامین سایت 
یک نام مناسب و ترجیحا کوتاه برای دامین خود انتخاب کنید . حضور قسمتی از کلمات کلیدی در نام دامنه می تواند به افزایش رتبه سایت و بالا بردن رتبه سایت در گوگل کمک کند. به عنوان مثال اگر زمینه فعالیت سایت شما طراحی سایت است ، استفاده از کلمه Webdesign در نام دامنه مطمئنا امتیازاتی را برای شما به همراه خواهد داشت. اگر در ابتدای راه هستید، حتما به این نکته توجه داشته باشید.
تولید محتوای منحصر بفرد
یکی از بهترین روش ها برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل و افزایش رتبه سایت در گوگل تولید محتوا برای سایت است . گوگل جدیدا به تولید محتوا بسیار حساس شده است و سایتی که بتواند محتوای جامع و مفیدی برای کاربران تولید کنید در رتبه های بالاتر قرار می گیرد و گوگل نیز این نوع سایت را به عنوان سایت های مرجع در نظر می گیرد که نکته ی بسیار مهمی برای افزایش رتبه سایت در گوگل است . سعی کنید محتوای مورد نیاز کاربران را تولید کنید محتواهایی که واقعا مشکل کاربران را در سطوح مختلف رفع کند.
سئو محتوا نکته ی بسیار مهمی است
همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردم بهنیه سازی سایت برای صفحات خاصی انجام می شود و در حقیقت هر صفحه شما می تواند بصورت مستقل رتبه بگیرد یکی از بهترین روش های بالا بردن رتبه سایت در گوگل یا افزایش رتبه سایت در گوگل سئو کردن محتوا است . سئو محتوا می تواند رتبه شما را درآن صفحه را افزایش دهد و اگر شما به طور منظم محتوای سئو شده برای سایت تولید کنید می توانید برای اکثر صفحات سایت رتبه ی خوبی بگیرید و به موازات آن بازدید سایت را افزایش دهید. منظور از محتوای سئو شده یعنی استفاده مناسب از کلمات کلیدی , رعایت چگالی کلمات کلیدی , استفاده ی مناسب از تگ های هدینگ , لینک سازی داخلی , رعایت طول محتوا و… سایر پارامترهایی که در سئو محتوا مهم است.
خطاهای سروری را رفع کنید
وبسایت شما بدون شک همیشه آنلاین نخواهد بود در بعضی مواقع سرور دچار خطا می شود و بعضی از صفحات از دسترس خارج میگردند. این مسئله از واقعیت های توسعه وب بوده و غیر قابل اجتناب می باشد. کاری که شما می توانید انجام دهید اینست که همیشه وضعیت سرورهای سایت را کنترل کنید و با نهایت سرعت نسبت به رفع خطاهای آن اقدام کنید. خطاهای سرور همیشه جزء مواردی هستند که باعث عدم افزایش رتبه سایت در گوگل یا به عبارتی کاهش رتبه سایت در گوگل می شوند
نقشه ی سایت را بروز کنید
چهاز عملکرد سایت آگاه باشید چه نباشید، وبسایت شما همواره در حال تغییر است. شما همواره در حال اضافه کردن محتویات و صفحات جدید به سایت، یا حذف صفحات و یا تغییر در ساختار کلی سایت هستید. در هنگام انجام چنین تغییراتی معمولا توجهی به بروز رسانی نقشه سات نمی شود. همواره به روز رسانی نقشه ی سایت را در برنامه ی خود داشته باشید. عدم به روز رسانی نقشه سایت موجب کاهش رتبه در نتایج جستجو نمی شود، اما این کار به اجرای روانتر استراتژی های سئو کمک خوبی می کند. و در دراز مدت عملکرد سایت شما برای خزنده های گوگل را بهبود می بخشد و همین امر می تواند به بالا بردن رتبه سایت در گوگل یا افزایش رتبه سایت در گوگل کمک کند.
موتورهای جستجو از محتوای ساختار یافته لذت می برند
گراف دانش گوگل در حال بزرگتر شدن بوده و امروزه می تواند به بسیاری از سوالات کاربران با توجه به اطلاعاتی که از سراسر وب جمع آوری کرده است، پاسخ کوتاه و دقیقی دهد و این فرصت بسیار خوبی برای جذب کاربران به سایت از طریق موتورهای جستجو و بالا بردن رتبه سایت در گوگل می باشد. استفاده از داده های ساختار یافته و قابل فهم کردن آن برای موتورهای جستجو برای افزایش رتبه سایت در گوگل بسیار مهم است. وبسایت schema.org دارای آموزش های زیادی برای استفاده از این داده های ساختار یافته می باشد. همچنین در صورت استفاده از سیستم های مدیریت محتوا نیز پلاگین های خوبی در این زمینه وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.
استفاده از لینک سازی داخلی با انکر تکست مرتبط
اگر می خواهید کاربران زمان بیشتری در سایت بمانند باید به نوعی آنها را بین صفحات سایت نگه دارید این امر وابسته به چگونگی لینک شدن صفحات به یکدیگر است. به عنوان مثال فرض می کنیم کاربری که در صفحه اصلی سایت قرار دارد، می تواند به راحتی با استفاده از دسته بندی سایت به هر قسمت دیگر سایت برود، اما آیا او می تواند در بین دیگر صفحات نیز به راحتی جا به جا شود؟
سعی کنید که حداقل یک لینک به سایر صفحات در هر صفحه از سایت قرار دهید. بعضی از پست های وبلاگ شما می توانند چندین لینک به سایر پست ها نیز داشته باشند. لینک های داخلی علاوه بر کمک به افزایش رتبه سایت در گوگل و بالا بردن رتبه سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو به نگه داشتن کاربران در سایت نیز کمک زیادی می کنند. این افزایش زمان حضور در سایت موجب نرخ تبدیل بیشتری می شود. و بانس ریت یا نرخ پرش را نیز کاهش می دهد که کمک بزرگی به رتبه گرفتن صفحات در موتورهای جستجو می کند.لینک های داخلی تنها برای مقالات سایت یا بخش های مختلف سایت استفاده نمی شوند. لینک دادن به سایر وبسایت های معتبر نیز می تواند ایده خوبی برای اثبات صحت مطالب حال حاضر شما باشد. به عنوان مثال لینک دادن به منابع یک مطلب از یک سایت معتبر می تواند به افزایش اعتبار آن کمک زیادی کند.
بک لینک سازی خارجی در سایت
لینک بیلدینگ یا لینک سازی به فرآیندی گفته می شود که در نتیجه آن از یک وبسایت دیگر به وبسایت شما  لینک یا اصطلاحا بک لینک BackLink داده شود.بک لینک ها ابزارهایی هستند که به کاربران و بازدید کنندگان سایت کمک می کند تا در بین سایت ها و صفحات مختلف جابه جا شوند. همچنین به موتورهای جستجو کمک می کند تا در صفحات وب بخزند و اصطلاحا آنها را کراول (Crawl) کنند. سعی کنید در لینک سازی از سایت هایی لینک بگیرید که دامین اتوریتی خوبی دارند . لینک های فالو بیشترین تاثیر را در بالابردن رتبه سایت درگوگل دارند برای افزایش رتبه سایت در گوگل سعی کنید بیشتر دنبال لینک ها فالو باشید اگر می خواهید بیشتر در مورد بک لینک و لینک سازی یخارجی بدانید پیشنهاد می کنم مقاله زیر را مطالعه کنید.
شناسایی محتوای تکراری
محتوای تکراری یا Duplicate Content محتوایی است که بیش از یکبار در وب‌سایت منتشر می‌شود. زمانی که تعداد زیادی محتوای کاملاً مشابه در یک وب‌سایت وجود داشته باشد، تصمیم گیری برای موتورهای جستجوگر کمی دشوار خواهد شد. در این شرایط موتور جستجوگر نمی تواند تصمیم بگیرد کدام نسخه از محتوا مرتبط با کوئری جستجو است.  این نوع محتوا علاوه بر انکه باعث افزایش رتبه سایت در گوگل نمی شوند بلکه هیچ وقت به کاربران نمایش داده نمی شوند و عملا آن صفحه از سایت شما که دارای محتوای تکراری است رتبه ای در گوگل کسب نمی کند. برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل و کسب رتبه های بهتر برای سایت باید محتواهای تکراری را شناسایی کنید.همانطور که می دانید، براساس آخرین الگوریتم های گوگل، سایت هایی که مطالب دیگر سایت ها به صورت مشابه در سایت خود قرار می دهند، مورد جریمه قرار خواهند گرفت. موتور جستجو برای تشخیص دقیق محتوای تکراری، تاریخ ایندکس شدن آن را بررسی می کند و هر کدام زودتر ایندکس شده باشد را به عنوان مرجع قرار می دهد .
تصاویر را سئو کنید
دو ستان زیادی هستند که زمانی که محتوای بر روی سایت منتشر می کنند هیچ تصویری برای محتوا در نظر نمی گیرند تصاویر برای جذاب بودن محتوا و نگه داشتن کاربران در صفحات سایت بسیار مهم هستند بخصوص اینفوگرافیک های حرفه ای لذا حتما در تولید محتوا بصورت مقالات متنی از تصاویر استفاده کنید و نکته ی بسیار مهمی که وجود دارد این است که باید تصاویرتان را سئو کنید . سئو تصاویر شامل چندین قسمت است مثل اضافه کردن ALT به تصاویر که اصولا در برگیرنده ی کلمه ی کلید ی است که برای آن صفحه در نظر گرفته می شود.
برای اینکه تصاویر با کیفیت سرعت لود سایت را کاهش ندهد بهتر است با استفاده از ابزارهایی که وجود دارد حجم تصاویر را کاهش دهید تا سریعا در صفحاتتان لود شود. و آخرین نکته ی مهمی که وجود دارد اضافه کردن کپی رایت به تصاویر است که باعث می شود گوگل تصاویر سایت را کپی در نظر نگیرید و در هنگام جستجوی کلمه ی کلیدی تصاویر را هم لحاظ می کند.
شناسایی بک لینک های اسپم
یکی از روش های حرفه ای برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل شناسایی بک لینک های اسپم می باشد که یا توسط شما به صورت ناخود آگاه ساخته شده اند یا توسط رقیبانتان برای سایت شما خریداری شده اند. شما همیشه باید بصورت دوره ای برنامه ای برای شناسایی بک لینک های اسپم داشته باشید تا دچار افت رتبه نشوید بک لینک های اسپم بیشتر از دامنه های مدت دار رایگان و سایت هایی که نرخ لینک خروجی بیشتری دارند ایجاد می شود .
در هر دو حالت برای سایت مضر هستند برای مثال فرض کنید یکی از رقیبان سایت شما برای سایت شما بک لینک ها ی مدت دار با حجم زیاد خریداری کرده است  . اگر بعد از مدتی این لینک ها به یکباره حذف شوند رتبه سایت شما در گوگل شدیدا افت می کند و تمام زحماتی که برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل کشیده بودید به هدر می رود.
سرعت سایت خود را بهبود دهید
گوگل به سرعت بارگذاری سایت بسیار حساس است اگر سایت شما دیر لود می شود اگر به فکر بالا بردن رتبه سایت در گوگل هستید باید به فکر افزایش سرعت سایت باشید . سرعت پایین لود سایت برای کاربران سایت نیز بسیار ناخوشایند است , تصور کنید کاربری وارد سایت شما شده است و صفحه ی سایت شما همچنان در حال بارگذاری است بدون شک کاربر از سایت شما خارج خواهد شد و احتمالا خارج شدن کاربر توسط دکمه ی خروج مرورگر خواهد بود در مدت زمان بسیار کم , همین کار خود نرخ پرش یا همان بانس ریت را افزایش می دهد و یک سیگینال منفی به گوگل ارسال می شود که کاربران به محض وارد شدن به این سایت سایت را ترک می کنند یعنی کاربران علاقه ای به سایت ندارند و رتبه ی شما در آن صفحه شدیدا افت می کند.
منبع : نت آموز

چاپ این بخش

  مشکل در فراخوانی تابع
ارسال‌شده توسط: پیام حیاتی - 21-08-1397، 05:13 ب.ظ - انجمن: Android - بدون‌پاسخ

سلام
این کدهای بنده هست :

کد:
package com.example.payam.myapplication;

import android.os.Bundle;
import android.support.v7.app.AppCompatActivity;
import android.view.View;
import android.widget.EditText;
import android.widget.TextView;

public class MainActivity extends AppCompatActivity {

   @Override
   protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
       super.onCreate(savedInstanceState);
       setContentView(R.layout.activity_main);
   }

   public void searchClick(View v) {
       TextView txtResult = (TextView) findViewById(R.id.result);
       EditText txtWord = (EditText) findViewById(R.id.editText1);
       if(txtWord.getText().length()>0){
           txtResult.setText("Bingo" + txtWord.getText());
       }
   }

}

تابع را نمی توانم فراخوانی کنم، با خطای تصویر مواجه می شم



فایل‌های پیوست تصاویر بندانگشتی
   
چاپ این بخش

  درگاه بین المللی برای فروشگاه اینترنتی
ارسال‌شده توسط: hamidrezawd - 03-08-1397، 07:09 ب.ظ - انجمن: PHP - پاسخ‌ها (1)

سلام و عرض ادب و احترام 
خسته نباشین 
در مورد این موضوع تو انجمن و اینترنت خیلی سرچ کردم ولی چیزی رو پیدا نکردم .
ما یه فروشگاه اینترنتی داریم که میخوایم براش درگاه پرداخت اینترنتی بگیریم و محصولاتمون رو به کشورهای خارجی هم بفرستیم . 
الان من برای فروشگاهم درگاه پرداخت بانک ملی و ملت دارم و هر چیزی که خرید میکنن فرداش پول به حسابم واریز میشه . 
حالا میخوام به درگاه پراخت بین المللی بگیرم که با دلار پرداخت بکنن و به حسابم واریز بشه . 
آیا اصلا درگاه پرداخت اینترنتی بین المللی داریم که پول رو به دلار واریز بکنین و بعدا به حساب من تو بانک ملت یا ملی واریز بشه . 
شرایط درگاه پرداخت بین المللی چیه ؟
از کجا درگاه پرداخت بین المللی دریافت کنیم ؟
دوستان در این مورد تجربه ای دارین ؟
ممنون از لطفتون .

چاپ این بخش

  اجازه به درج کاراکتر های فارسی در ادرس
ارسال‌شده توسط: sm_pakdel - 11-07-1397، 11:25 ق.ظ - انجمن: PHP - پاسخ‌ها (1)

دوستان من یه سیستم mvc دارم که به این کد میگم چه کاراکتر هایی مجاز نیستن

$configs['invalidUrlChars'] = '#[^a-z0-9\-_\/]#i';




و با این خط کد هم اگر کاراکتر های غیر مجاز وجود داشته باشن حذف میشن

        $this->route = preg_replace($config->invalidUrlChars, '', $path);




الان این با کاراکتر های فارسی هم مشکل داره و حذفشون میکنه میخوام حذف نکنه و اجازه درج داشته باشم چطور میتونم اینو تغییرش بدم؟

چاپ این بخش

  جلوگیری از دانلود دستی
ارسال‌شده توسط: mohsen6500 - 07-07-1397، 03:46 ب.ظ - انجمن: Yii 2 - پاسخ‌ها (2)

سلام


چطوری میشه یک لینک یکبار مصرف ساخت ؟


بعنوان مثال لینک فایل اصلی به این صورت می باشد :


http://www.example.com/test.zip


حالا میخوایم وقتی کاربر این آدرس را اجرا کرد دانلود شروع بشه :


http://www.example.com/download/{token}


تا اینجا میدونم که باید یک کنترلر به اسم download بسازیم و token به عنوان پارامتر ورودی بهش پاس بدیم و از طریق token میریم توی دیتابیس جستجو میکنیم، و اگر لینک دانلود اعتبار داشت، ریدایرکت میکنیم به لینک دانلود اصلی.


فقط مشکل اینجاست که وقتی لینک اصلی توسط دانلود منیجر (IDM) دانلود میکنیم در قسمت لینک دانلود، لینک اصلی بهش نمایش داده میشه مانند زیر :


http://www.example.com/test.zip


من میخوام بجای لینک اصلی این لینک نمایش داده بشه :


http://www.example.com/download/{token}

چاپ این بخش