رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
۱۰ ترفند صفحه ی فرود که باعث افزایش نرخ تبدیل فروش می شود
#1
۱-هر صفحه نیاز به احساس شخصی و مرتبط دارد
ممکن است در نگاه اول بی اهمیت باشد.
اما یک مرحله ی ضروری برای تبدیل نرخ بازدیدکنندگان و فروش است.
زمانی که محتوا باید برای کاربر ایجاد شود یک هدف مشخص است.
با داشتن این هدف درک بهتری از ایجاد صفحه و محتوا برای افزایش نرخ تبدیل فروش خواهید داشت.

نمونه هایی از صفحات سایتها معمولا شامل موارد زیر می شود:

صفحات برند و شرکت
صفحات خدمات
صفحات محصولات و دسته بندی
تماس با ما
بلاگ/اخبار/مقالات
محتوای اصلی سبز
۲- به مردم اطلاعات بیشتری دهید تا سریعا اقدام کنید
اطلاعات کافی از خدمات و محصولات به مردم بدهید و انها را اقدام به عمل کنید
این تکنیک سطح ترافیک صفحه فرود محصول را افزایش می دهد.
و منجر به فروش سریعتر در سایتهای تجارت الکترونیک می شود.
مطمئن شوید که اطلاعات اضافه شده نرخ تبدیل را کاهش نمی دهد و کاربر را از خرید منحرف نمی کند.

در مثال بالا
از برخی از گزینه های گفته شده استفاده می شود مانند:

پشتیبانی از فروش
افزایش میانگین مقادیر سفارش
کمک به بازدید کننده به عمل زودتر
۳- استفاده از اقدام به خرید ها(ِCTA)
می توانیم چیزهایی مثل متن دکمه ی خرید را تغییر دهیم و در ازمایش ها قرار دهیم تا اثرگزاری درافزایش نرخ تبدیل فروش را شاهد باشیم.
شما اینجا هستید:صفحه اصلیبازاریابی اینترنتی۱۰ ترفند صفحه ی فرود که باعث افزایش نرخ تبدیل فروش می شود
جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید 09367409795
خبرنامه
عضویت در خبرنامه
جدیدترین مقالات را در ایمیل خود داشته باشید

ایمیل خود را وارد کنید
جستجو کنید
 
جستجو …
اخرین مقالات
۱۰ ترفند صفحه ی فرود که باعث افزایش نرخ تبدیل فروش می شود
سئوی ارزان! به چه قیمت؟
۷ راه برای کمک به افزایش فروش در اینستاگرام
آموزش تجزیه و تحلیل رقابت در سئو سایت
چک لیست سئوی فنی:سئوی داخلی صفحه
آخرین دیدگاه‌ها
وحید صادقیان در چرا سئو اهمیت داره و چطور میتونه به برند شدن ما کمک کنه؟
همگام سئو در چرا سئو اهمیت داره و چطور میتونه به برند شدن ما کمک کنه؟
وحید صادقیان در ۶ اشتباه برندهای جدید و تاثیرگذاری بر سئو
civil_1405 در ۶ اشتباه برندهای جدید و تاثیرگذاری بر سئو
وحید صادقیان در نقشه سایت(sitemap) چیست؟ چگونه سایت مپ بسازیم
۱۰ ترفند صفحه ی فرود که باعث افزایش نرخ تبدیل فروش می شود
نویسنده: وحید صادقیان آذر ۹, ۱۳۹۷ بازاریابی اینترنتی ارسال نظر
افزایش نرخ تبدیل در صفحات لندینگ پیج
امتیاز کاربران ( رای)
زمانی که می خواهید کار بهینه سازی سایت و بازاریابی انجام دهید کار موثر این است که روی صفحه فرود تمرکز کنید و تغییراتی انجام دهید که منجر به افزایش فروش شود.
باید به طور ماهیانه بر روی بهینه سازی نرخ تبدیل تمرکز کنید.
در ادامه ۱۰ مورد از تکنیک های مهمی که می تواند به افزایش نرخ تبدیل فروش شما کمک کند گفته می شود.
۱-هر صفحه نیاز به احساس شخصی و مرتبط دارد
ممکن است در نگاه اول بی اهمیت باشد.
اما یک مرحله ی ضروری برای تبدیل نرخ بازدیدکنندگان و فروش است.
زمانی که محتوا باید برای کاربر ایجاد شود یک هدف مشخص است.
با داشتن این هدف درک بهتری از ایجاد صفحه و محتوا برای افزایش نرخ تبدیل خواهید داشت.

نمونه هایی از صفحات سایتها معمولا شامل موارد زیر می شود:

صفحات برند و شرکت
صفحات خدمات
صفحات محصولات و دسته بندی
تماس با ما
بلاگ/اخبار/مقالات
محتوای اصلی سبز
۲- به مردم اطلاعات بیشتری دهید تا سریعا اقدام کنید
اطلاعات کافی از خدمات و محصولات به مردم بدهید و انها را اقدام به عمل کنید
این تکنیک سطح ترافیک صفحه فرود محصول را افزایش می دهد.
و منجر به فروش سریعتر در سایتهای تجارت الکترونیک می شود.
مطمئن شوید که اطلاعات اضافه شده نرخ تبدیل را کاهش نمی دهد و کاربر را از خرید منحرف نمی کند.

در مثال بالا
از برخی از گزینه های گفته شده استفاده می شود مانند:

پشتیبانی از فروش
افزایش میانگین مقادیر سفارش
کمک به بازدید کننده به عمل زودتر
۳- استفاده از اقدام به خرید ها(ِCTA)
می توانیم چیزهایی مثل متن دکمه ی خرید را تغییر دهیم و در ازمایش ها قرار دهیم تا اثرگزاری درافزایش نرخ تبدیل فروش را شاهد باشیم.
اقدام به عمل(CTA)
زمانی که کاربر متعهد به فشار دادن دکمه می شود: 
انها به طور قطع می گویند که هیچ مانع عاطفی برای جلوگیری از پیشرفت انها از طریق چرخه خرید وجود ندارد.
فشار دادن یک دکمه دارای سطح تعهد عاطفی است زیرا کاربر را اقدام به خرید می کند.
فشار دادن دکمه مانند برداشت محصول در فروشگاه و رفتن به بخش صندوق پرداخت است.
تغییر متن از خرید به هم اکنون خرید کنید خیلی بهتر و بیشتر از کلماتی مثل ادامه می تواند افزایش نرخ کلیک را به همراه داشته باشد.
                                                               حتما مورد بالا را مانند تغییر دکمه ی خرید امتحان کنید.
۴- امتحان کردن همه موارد
بازاریاب باید به طور مداوم همه موارد را ازمایش کند.
ازمایش های A/B و چند متغیره می تواند می تواند در این کار در مورد وب سایت و بازدیدکنندگان کمک کند.
اگر بخواهید درک عمیق و رشد بیشتری در نرخ تبدیل داشته باشید این مورد نیاز است.
تست صفحات بهتره خارج از سایت صورت بگیرد:

چه ترکیبی از متن اگهی و صفحه ی حمایت کننده بهترین بازدهی را دارد.
صفحه چه تعداد اقدام به عمل(CTA) باید داشته باشد.
بهترین مکان برای قرار دادن دکمه CTA کجاست؟
متن در چه اندازه و رنگی در صفحه ی محصول باید قرار بگیرد؟
۵- استفاده از پشتیبانی انلاین 
زمانی که وبسایت ما پشتیبانی انلاین دارد و می تواند با کاربر گفتگو و ارتباط برقرار کند.
اجازه دهید تا توانایی افزایش احساسات مثبت را به کاربر بدهد و کمک کند که مشتری خرید مناسبی داشته باشد.
امروزه ابزارهای چت ۲۴ ساعته ۷ روز هفته یک ابزار عالی برای رشد کسب و کار هستند.
ربات های پشتیبانی از سرعت و لینک به اطلاعات سریعتر برخوردار بوده و می تواند کاربران را به بهترین خرید هدایت کند.

ادامه را در  لینک زیر بخوانید
http://www.nopaweb.com/blog/internet-mar...sion-rate/
پاسخ
تشکر شده توسط:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان