رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال در مورد سیستم تیکتینگ
#1
سلام
در حال ایجاد یک سیستم تیکتینگ هستم ، در ذخیره سازی پاسخ های ثانویه مشکل دارم ، برای بار اول کاربر تیکت رو ایجاد می کنه و بعد کارشناس پاسخ میده که مشکلی نیست، اما اگر کاربر دوباره بخواد پاسخ همان تیکت را بده به مشکل میخورم ، اگر insert کنم رکورد جدید اضافه میشه ، اگر Update کنم روی قبلی میزنه ، مشخص هم نیست این گفتگو تا چند مرحله انجام میشه که بخواهیم به تعداد آنها فیلد ایجاد کنیم.

[عکس: joomlaforum.ir_14884567761.png]

تشکر.
پاسخ
تشکر شده توسط:
#2
میتونین بعنوان parent_id تمام پاسخ‌ها (چه ازطرف پشتیبانی باشه چه ازطرف خود فرد) همون id تیکت اصلی رو بگذارین. تیکت اصلی parent_id اون NULL هست و اینطوری از هم تفکیک میشن. بعد هم به‌ترتیب Timestamp نمایش بدین پاسخ‌ها رو. میتونین یه فیلد staff_id هم داشته باشین که درواقع id پشتیبان هست و اگه null بود یعنی خود کاربر جواب داده.
پاسخ
تشکر شده توسط: پیام حیاتی




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان