رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تا چند فریم بر ثانیه در یک بازی کامپیوتری قابل قبول است؟
#1
تا چند فریم بر ثانیه در یک بازی کامپیوتری قابل قبول است؟
تو بازی ای که دارم گسترشش میدم FPS تو بازه ای بین 60 تا 48 تغییر میکنه سنگینی خاصی احساس نمیشه اما خب باید روی سیستم های ضعیفتر بازی کند به نظر نرسه . نرمال این عدد چه قدره؟
 وبلاگ من => jgeek.ir

System.out.PrintLn("Say to Prof.James Gosling Java Never Dies ! I HATE Microsoft and its Technologies ! ");
پاسخ
تشکر شده توسط:
#2
یه بازی خوب باید نرخ فریم بین 60 تا 90 فریم بر ثانیه داشته باشه. اینکه از 60 پایینتر میاد زیاد جالب نیست چون همونطور که گفتین، توی سیستمهای ضعیفتر به مشکل برخورد میکنید. البته با تنظیماتی مثل LOD (مخفف Level Of Details) و تکنیکهایی مثل مه (Fog) برای محو کردن عناصر دورتر و همچنین تنظیم محدوده رندر (از یه فاصله ای از دوربین به بعد دیگه عناصر رندر نشن یا کلاً عناصری که پشت دوربین و خارج از کادر قرار میگیرن رندر نشه) میتونید نرخ فریم رو به شدت افزایش بدین. اگه از اشیاء سه بعدی استفاده میکنید هم تکنیک Low Poly رو مدنظر داشته باشین.
پاسخ
تشکر شده توسط: YN97
#3
سلام...خدمت دوستان...ایا شما برنامه نویس اندرویدی هستین؟؟؟
پاسخ
تشکر شده توسط:
#4
بله چطور؟
پاسخ
تشکر شده توسط:
#5
سلام

میخواستم ببینم برنامه نویس انرویدی الان بازار کارش خوبه یا طراحی وب و بحث پی اچ بی و اچ تی ام ال ...سپاس برادر
پاسخ
تشکر شده توسط:
#6
هر چیزی اگه ایده‌ی خوب داشته باشین بازارش خوبه. اگه ایده ندارین، بهتره کلاً یه رشته‌ی دیگه رو دنبال کنید. هیچکس با کارمندی برای دیگران میلیونر نشده.
پاسخ
تشکر شده توسط:
#7
سلام

مثلا تو طراحی وب چه ایده ای رو باید دنبال کرد....ممنون میشم بیشتر راهنمایی ام بکنین>>>
پاسخ
تشکر شده توسط:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان