رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اشتباهات رایج در بهینه سازی
#1
Exclamation 
بدترین توصیه‌ای که برای توسعه کسب و کار اینترنتی شما می‌توان کرد، آن است که بگوییم سئو سایت را نادیده بگیرید و فقط روی محتوا تمرکز کنید. سئو وبسایت شما را به زبانی تبدیل می‌کند که هر موتور جستجویی می‌تواند به آسانی آن را متوجه شود؛ بنابراین کاربران صفحات شما را مشاهده خواهند کرد. فکر کنم حالا متوجه شدید سئو چیست .اما در این راه مرور اشتباهاتی که کسب و کارها به طور مکرر مرتکب می‌شوند می‌تواند برای شما درس هایی داشته باشد.
  1. کلیدواژه ها (عبارات کلیدی مهم)
براساس کتاب آموزش سئو شما همواره هم به کلیدواژه نیاز دارید. دو اشتباهی که در این زمینه مرتکب می‌شوید این است: چاشنی دادن به کلیدواژه و هدف قرار دادن کلمات اشتباه.
چاشنی دادن (تاکید بیش از اندازه و در واقع بزرگنمایی)  با استفاده از عبارات کلیدی دقیق در پسامدهای غیرعادی، موتور جستجو را فریب می دهد. این کار باعث می شود که موتورها شما را جریمه کنند؛ در واقع عبارت شما هیچ معنایی نخواهد داشت. گوگل برای تجزیه و تحلیل هدف، صفحه سایت شما را از نمایه سازی معنایی نهفته (LSI) بررسی می کند و تغییرات کلیدواژه را مشخص می کند. به جای تکرار واژه به واژه، از مترادف ها و جایگزین های دیگر استفاده کنید. کلیدواژه را در عنوان، بند اول، توضیحات اصلی و در داخل متن استفاده کنید.
 
  1. متن لنگر یا همان anchor text
متن لنگر کلمات قابل کلیک کردن در یک هایپرلینک است. شما می توانید برای متن های دارای برند، لینک های خالی و لینک های دنباله دار، از متن لنگر استفاده کنید و صفحه خود را در سایر مطالب وبسایت و وبسایتهای خارجی مرتبط پیوند دهید.در واقع همانطور که همواره خدمت شما عرض کرده ام، مهم ترین استفاده این هایپرلینک ها زمانی است که سایت های دیگر مطالب سایت شما را کپی می کنند و برای شما بک لینک کاملا مرتبط می سازند !
  1. بهینه سازی تصویر
محتوای دارای تصویر کلیک، لایک و اشتراک گذاری های بیشتری خواهد داشت. اما مشکل آن است که موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر را ببینند (البته کم کم داریم به شرایطی می رسیم که گوگل تصاویر را هم تحلیل می کند !!). در این خصوص موتورها به توضیحات متنی نیاز دارند. بهتر است یک نام فایل کاملا مرتبط، زیرنویس و عنوان برای تصویر مشخص کنید.
  1. استراتژی لینک ها
در یک نظرسنجی مشخص شد که 90 درصد افراد از نشریات و رپورتاژ آگهی به عنوان بهترین استراتژی تقویت سئو و ایجاد لینک استفاده می کنند. باید مراقب باشید که لینک های وبسایت های جریمه شده و نامعتبر را در مطلب خود نگنجانید.در واقع اصل صحبت ما در این نکته سایت بک لینک های ارزشمند و موثر است.
  1. طرفداران و دنبال کنندگان
شبکه های اجتماعی بی نظیر هستند اما تعداد طرفداران شما چندان تعیین کننده نخواهد بود. مشارکت و فعالیت است که اهمیت دارد. باید مشخص کنید نحوه برقراری ارتباط و تعامل با افراد و برخورد آنها با شما چگونه است؟ اعداد و ارقام مهم نیست، فعالیتی که ایجاد می کنید و میزان مشارکت مخاطبان شما مهم است.
لطفا مورد 5 را دوباره به دقت بخوانید.
پاسخ
تشکر شده توسط:
#2
من یک پیشنهاد داشتم البته یک پیشنهاد نیست یک درخواست همکاری من یه ایده ای داشتم میخواستم عملیش کنم اما خواستم از صاحب نظران تو این حوضه هم یه سوال کنم من میخوام یه سایت که اطلاعات جامع پزشکی رو داشته باشه بزنم که در رابطه با مقالات آموزش و غیره وهمچنین دایرکتوری کاملی از ادرس مطب های پزشکی و بیمارستان ها و این چیزا باشه و با چند جا برای طراحی حرف زدم یه شرکت حاضر به همکاری شده ولی یعنی قبول کرده سایت رو طراحی و سئو کنه وتو پروژه ما سهیم باشه البته بعد از درآمد زایی بخشی از سود ما رو برا خودش برمیدارا به نظرمن که خیلی منصفانست فقط تنها مشکلی که هست نبود نیروی کار ماهر تو این حوضه است من از دوستان کی مال به همکاری هسن میخوا که به این ادرس ایمیل modir.099@gmail.com نظرات وپیشنهادات خودشونو اعلام کنن و دوستان اینو بدونن که این شرکت کارش درسته واگه میخواید میتوانید برخی از نمونه کارا شونو ببینید نمونه1نمونه2نمونه 3نمونه 4نمونه 5نمونه 6نمونه 7 اگه خوش تون اومد نظرتونو اعلام کنید ممنون میشم
پاسخ
تشکر شده توسط:
#3
لطفاً در بخش گفتگوی عمومی، تاپیک جداگانه بزنید.
پاسخ
تشکر شده توسط:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان